//
کدخبر: ۲۸۷۲۱۸ //

اخذ گواهینامه ISO۵۰۰۰۱ با ویرایش ۲۰۱۸ توسط کارگروه مدیریت انرژی و کربن شرکت گاز استان کرمانشاه

رئیس خدمات فنی و مهندسی و دبیر کارگروه مدیریت انرژی و کربن گاز استان کرمانشاه از اخذ‌ گواهینامه ISO50001 با ویرایش 2018 توسط کارگروه مدیریت انرژی و کربن این شرکت خبر داد.

اخذ گواهینامه  ISO50001 با ویرایش 2018 توسط کارگروه مدیریت انرژی و کربن شرکت گاز استان کرمانشاه

 محمد الفتی رئیس خدمات فنی و مهندسی و دبیر کارگروه مدیریت انرژی و کربن گاز استان کرمانشاه عنوان نمود: با توجه به نقشه راه مدیریت کربن و بهینه سازی انرژی طی سالهای برنامه ششم توسعه ملی گاز ایران،(ابلاغی مدیر محترم برنامه ریزی شرکت ملی گاز ایران) در سال 1395، مقرر گردید، دو راهبرد مهم (کاهش 10% انتشار گاز های گلخانه ایی وکاهش 20% مصرف سوخت) درشرکت های گاز استانی برنامه ریزی و انجام پذیرد. در همین راستا شرکت گاز استان کرمانشاه در سال 1395 نسبت به برنامه ریزی جهت دستیابی به اهداف مذکور نمود که در سال 1396 موفق به اخذ گواهینامه  ISO50001:2011 با اسکوپ ساختمان مرکزی گردید.

به گزارش فرتاک نیوز،وی گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته و نیز تلاش های کارگروه مدیریت انرژی وکربن و سایر واحدهای مرتبط با موضوع  با برگزاری 43 جلسه کارگروه در طول این سالها، در سال 1399 شرکت گاز استان کرمانشاه به عنوان اولین شرکت گاز استانی موفق به اخذ گواهینامه  ISO50001 ویرایش 2018 و با سرفصل ساختمان های اداری و ایستگاه های تقلیل فشار (CGS) از شرکت  IMQ گردیده است که کلیه مراحل ممیزی طبق پروتکل های ابلاغی و بصورت مجازی انجام شده است.

ایشان ضمن تبریک به پرسنل شرکت گاز استان کرمانشاه جهت دستیابی به این موفقیت،  از ایزد منان مزید توفیق این عزیزان برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی گاز استان کرمانشاه  مسئلت نمود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۲۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان