//
کدخبر: ۳۰۹۲۴۱ //

‍ ‍ آغاز به کار مراکز تعویض پلاک در شهرهای نارنجی و زرد کرمانشاه

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از آغاز به کار مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه‌های رانندگی در شهرهای نارنجی و زرد این استان خبر داد.

‍ ‍ آغاز به کار مراکز تعویض پلاک در شهرهای نارنجی و زرد کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ فضل الله شیری اظهار داشت: مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه‌های رانندگی از امروز (۱۶ اردیبهشت) و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی فعالیت خود را از سر گرفتند.

وی افزود: برابر مصوبات ستاد کرونا مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک، آموزشگاه‌ها و آزمون‌های رانندگی جزو گروه شغلی ۲ بند ۳ هستند لذا با توجه به تغیر رنگ برخی شهرستان‌ها به نارنجی فعالیت آنها بلامانع است.

سرهنگ شیری تاکید کرد: همچنین سقف کلاس‌های آموزش رانندگی برابر سهمیه تعیین شده ابلاغی به آنها، ۱۵ نفر است.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه ادامه داد: وکالت نامه‌های متقاضیان خرید و فروش وسائل نقلیه به تعداد روزهای تعطیل شده از سوی ستاد ملی کرونا در شهرهای با وضعیت قرمز تمدید شده است.

وی یادآور شد: همچنین وکالت نامه‌هایی که قبل از تعطیل رسمی مراکز تعویض پلاک و یا بعد از بازگشایی مجدد، تاریخ اعتبار آنها منقضی شده باشد شامل تمدید اعتبار نخواهند شد و مدت اعتبار آنها تابع تاریخ مندرج در متن وکالت نامه‌های صادره، است.

سرهنگ شیری در عین حال از تداوم تعطیلی مراکز تعویض پلاک، آموزشگاه‌های رانندگی همچنین برگزاری آزمون‌های رانندگی در شهرهای قرمز تا زمان تغییر رنگ آنها به نارنجی خبر داد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه از متقاضیان دریافت خدمات مراکز تعویض پلاک در شهر کرمانشاه خواست با نوبت گیری قبلی به صورت اینترنتی و در تاریخ و ساعت تعیین شده به این مرکز مراجعه کنند.

شهرستان های هرسین، سنقر وکلیایی، گیلانغرب، سرپل‌ذهاب و روانسر جزو مناطق قرمز، کرمانشاه، صحنه، اسلام آبادغرب، پاوه و کنگاور جزو مناطق نارنجی و ثلاث باباجانی، قصرشیرین و دالاهو نیز جزو مناطق زرد استان محسوب می‌شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۲۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان