//
کدخبر: ۲۵۲۹۵۱ //

جریمه های سنگین در انتظار خودروهای غیربومی کرمانشاه

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از توقیف یک ماهه و اعمال جریمه 5 میلیون ریالی برای خودروهای غیربومی در کرمانشاه خبر داد.

جریمه های سنگین در انتظار خودروهای غیربومی کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "فضل الله شیری" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توقیف و جریمه درنظر گرفته شده در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال و از امروز (جمعه - 8 فروردین) اعمال می شود.

وی ادامه داد: با توجه به لازم الاجرا بودن مصوبات این ستاد، پلیس راهور با هرگونه تردد خودروهای غیر بومی برخورد و جرائم درنظرگرفته را برای آنها اعمال می کند.

سرهنگ شیری افزود: همچنین بر اساس مصوبه استانی ستاد مقابله با کرونا، تمامی تفرجگاه ها، پارک ها، مراکز تفریحی و ... در سطح شهرهای کرمانشاه تعطیل و با هرگونه پارک خودرو و توقف وسایل نقلیه در ورودی و یا حاشیه اماکن یاد شده برخورد می شود.

رییس پلیس راهور استان یادآوری کرد: نظارت و کنترل ها با حضور تمامی واحدهای انتظامی و راهور و مراکز پایش تصویری تشدید و دستورها و محدودیت های ابلاغ شده با جدیت چه در خصوص خودروهای غیربومی و چه خودروهای بومی اعمال می شود.

وی همچنین نحوه شناسایی افراد بومی را احراز هویت آنها از طریق شماره پلاک، کارت ملی و بیمه نامه خودرو عنوان کرد.

سرهنگ شیری در پایان از عموم شهروندان خواست تا ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری و ماندن در منزل، به قطع زنجیره شیوع کرونا کمک کرده و مسئولان را برای مقابله با این بیماری یاری کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۹۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان