//
کدخبر: ۲۵۲۸۶۴ //

تصادفات درون شهری در کرمانشاه ۵۲ درصد کاهش یافت

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: از ۲۵ اسفند که طرح نوروزی پلیس آغاز شد تا ابتدای روز هفتم فروردین شاهد کاهش ۵۲ درصدی سوانح درون شهری نسبت به مدت مشابه نوروز گذشته بوده‌ایم.

تصادفات درون شهری در کرمانشاه ۵۲ درصد کاهش یافت
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ «فضل الله شیری» اعلام کرد: این کاهش شامل مجموع سوانح جرحی، فوتی و خسارتی می شود که عمده دلیل آن نیز کاهش ترددهای درون شهری و همراهی مردم با مسوولان برای مهار بیماری کرونا بوده است.

وی ادامه داد: از زمان آغاز طرح نوروزی پلیس تا امروز که ۱۱ روز از زمان آن می گذرد، متاسفانه چهار نفر جان خود را در سوانح درون شهری از دست دادند که البته همه این آمار مربوط به پنج روز پایانی سال ۹۸ بوده است.

سرهنگ شیری یادآوری کرد: در مدت زمان یاد شده تصادفات جرحی ۵۲ درصد و تعداد مجروحان نیز ۴۷ درصد نسبت به نوروز ۹۸ کاهش داشته است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در عین حال از کاهش ۵۱ درصدی سوانح خسارتی نیز خبر داد.

وی یادآوری کرد: در مقابل کاهش سوانح رانندگی درون شهری، برخورد پلیس راهور با تخلفات رانندگی از ۲۵ اسفند ۹۸ تا پایان روز ششم فروردین ۹۹ حدود ۲۲ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ شیری در پایان گفت: پلیس راهور در معابر درون شهرها و بزرگراه ها به صورت شبانه روزی حضور داشته و به وسیله تجهیزات کنترلی که در اختیار دارد برابر مقررات با تخلفات رانندگی برخورد می کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۸۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان