//
کدخبر: ۳۰۶۱۲۵ //

طرح ضیافت الهی در ۱۱ بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می شود/توزیع ۳۵۰۰ بسته معیشتی در طرح ضیاف همدلی

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه گفت: طرح ضیافت الهی در ۱۱ بقعه متبرکه استان کرمانشاه برگزار می شود و ۳۵۰۰ بسته معیشتی نیز در قالب طرح ضیاف همدلی توزیع خواهد شد.

طرح ضیافت الهی در ۱۱ بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می شود/توزیع ۳۵۰۰ بسته معیشتی در طرح ضیاف همدلی

حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی گفت: به مناسبت فرا رسیدن ما مبارک رمضان هرساله برنامه‌های متنوعی از سوی اوقاف برگزار می شود.

به گزارش فرتاک نیوز، وی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: به مناسبت این ماه پر فیض و برکت برنامه‌های بسیار گسترده‌ای را جهت اجرا داشتیم، اما به دلیل محدودیت‌های ده روزه‌ای که پیش آمده تعدادی از برنامه‌ها کنسل و یا به صورت محدود و مطابق با دستورات ستاد کرونا در بقاع متبرکه اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه های بقاع متبرکه تابع تصمیمات ستاد کرونای استان است، افزود: یکی از برنامه‌ها جزءخوانی و ترتیل خوانی قرآن کریم است که در شهرستان‌های قرمز با حداکثر ۱۰ نفر جمعیت و در شهرستان‌های نارنجی با حداکثر ۱۵ نفر در ده بقعه متبرکه برگزار می‌شود و برنامه اصلی جزء خوانی قرآن توسط اوقاف در محل صداوسیمای استان به صورت زنده از شبکه زاگرس هرروز از ساعت ۱۷ لغایت ۱۸ پخش خواهد شد.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌ ها برگزاری محفل انس با قرآن در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی است که در حدود ۵ الی ۶ بیمارستان و مرکز درمانی و بهداشتی برای کادر درمان برگزار می‌شود.

وی گفت: تفسیر قرآن کریم به صورت مجازی و با حضور مفسران برجسته کشوری در امام زاده ابراهیم طاقبستان از دیگر برنامه‌های ماست که سحر‌های ماه مبارک رمضان از شبکه زاگرس پخش می‌شود.

وی افرود: همچنین برنامه ضیافت هم دلی به منظور توزیع بسته‌های معیشتی را در دستور کار خود داریم که ۳۵۰۰ بسته در قالب این طرح تهیه و میان خانواده های کم برخوردار توزیع می گردد.

حجت الاسلام صالحی تاکید کرد: پویش ختم قران کریم، برنامه کرسی اذان گاهی در بقاع متبرکه ،‌ راه انداری کاروان های شادی نسیم کرامت در نیمه رمضان و... نیز از برنامه های این ماه است.

مدیرکل اوقاف استان اظهار داشت: ماه رمضان، ماه بهار قرآن است و لازم است در این ماه فضای استان با برگزاری محافل انس با قرآن معطرشود که متاسفانه تا زمان رفع محدودیت امکان‌اجرای این محافل را در سطح عمومی نداریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۱۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان