//
کدخبر: ۳۰۲۸۲۴ //

برگزاری طرح "آرامش بهاری" در ۱۷ بقعه متبرکه استان کرمانشاه

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه گفت : از ۲۸ اسفند لغایت ۱۳ فروردین ماه طرح "آرامش بهاری" در ۱۷ بقعه متبرکه استان برگزار می شود.

برگزاری طرح "آرامش بهاری" در ۱۷ بقعه متبرکه استان کرمانشاه

حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه گفت: برگزاری مراسم ویژه تحویل سال، برپایی خیمه های معرفت، برپایی غرفه های انتظار و مهدویت، کودک ونوجوان،مشاوره و عفاف و حجاب، برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و قرآنی و مناسبتی، نصب تابلوهای نمایشگاهی و... از جمله برنامه های طرح آرامش بهاری امسال می باشد که در ۱۷ بقعه متبرکه برگزار می شود.

به گزارش فرتاک نیوز، وی با اشاره به شرایط کرونایی کشور طی یکسال اخیر اظهار داشت: طرح آرامش بهاری که همه ساله از ۲۸ اسفند لغایت ۱۳ فروردین ماه در بقاع متبرکه برگزار می شود که در سال ۹۹ بعلت شیوع بیماری کرونا و تعطیلی بقاع متبرکه این طرح وارد فاز خدمت رسانی به مردم در قالب برپایی ایستگاه های سلامت شد.

مدیرکل اوقاف استان بیان داشت: این طرح یکی از طرح‌های سازمان اوقاف و امورخیریه با رویکرد فرهنگی – مذهبی و با هدف خدمت رسانی به زائران می باشد که طبعاً امسال نیز کلیه شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در اجرای برنامه ها در بقاع مجری طرح رعایت خواهد شد.

وی از حضور مبلغین در طول طرح خبر داد و تصریح کرد: ۱۵ مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم و ۱۲  مبلغ بومی به صورت حضوری در خیمه های معرفت بقاع متبرکه فعالیت خواهند داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۸۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان