//
کدخبر: ۲۹۱۱۱۵ //

اقدام هنجارشکنانه در تکیه معاون الملک نتیجه خلاء مدیریت مذهبی بر این اماکن است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با ابراز تاسف از اتفاق رخ داده شده در تکیه معاون الملک، گفت: هتک حرمت تکیه معاون الملک به عنوان یکی از اماکن متبرکه، نتیجه خلاء مدیریت مذهبی بر این اماکن متبرکه است.

اقدام هنجارشکنانه در تکیه معاون الملک نتیجه خلاء مدیریت مذهبی بر این اماکن است

 حجت الاسلام و المسلمین محمّد صالحی، مدیر کل اوقاف استان با ابراز تاسف از حرکت ضداخلاقی در تکیه معاون الملک اظهار داشت؛ تکیه معاون الملک از اماکن مذهبی و فرهنگی استان کرمانشاه است که سالها محل برپایی روضه سیدالشهدا (ع) و قدمگاه عاشقان حسینی بوده و حرمت بسیاری در بین عموم مردم دارد.

به گزارش فرتاک نیوز، وی با بیان اینکه ساخت و پخش کلیپ مبتذل در این مکان سبب جریحه دار شدن اعتقادات دینی و مذهبی مردم شده است، گفت: اگر نظارت دقیق سازمان های فرهنگی و مذهبی بر این اماکن انجام می شد، امروز شاهد وقوع اتفاقاتی از این دست نبودیم.

حجت الاسلام صالحی افزود: این قبیل اقدامات با هدف تغییر هویت مذهبی تکیه معاون الملک بوده که باید با عاملان آن برخوردی قاطع صورت گیردکه دیگربار شاهد چنین اعمال و حرکات غیراخلاقی که توهین به حیثیت مردم مومن و متدین کرمانشاه است، نباشیم.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه تاکید کرد: باید حدود کارهای دینی و مذهبی در این مکان رعایت شود که این امر نیازمند نظارت دقیق دستگاه های فرهنگی و دینی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۱۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان