//
کدخبر: ۲۲۲۲۲۵ //

حضور شهردار کرمانشاه در اولین روز از دهه وقف در اداره کل اوقاف استان/ اوقاف به مدیریت شهری و رفع آسیب های اجتماعی کمک خواهد کرد

همزمان با اولین روز از دهه وقف، دکتر طلوعی شهردار کرمانشاه و معاونین ایشان با مدیر و معاونین اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه دیدار کردند.

حضور شهردار کرمانشاه در اولین روز از دهه وقف در اداره کل اوقاف استان/ اوقاف به مدیریت شهری و رفع آسیب های اجتماعی کمک خواهد کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

همزمان با اولین روز از دهه وقف دکتر  سعید طلوعی شهردار کرمانشاه و معاونین ایشان با حضور در اداره کل اوقاف استان با مدیرکل و معاونین این اداره کل دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی در این دیدار ضمن تبریک دهه وقف و هچنین تسلیت دهه آخر صفر از حضور شهردار و همراهان ایشان تشکر کرد و گفت: حضور شهردار محترم را در اولین روز از دهه وقف به فال نیک می گیریم و توفیقی است که امیدواریم نتیجه آن تعامل هرچه بیشتر اوقاف و شهرداری باشد.

مدیرکل اوقاف استان افزود: اوقاف با توجه به سرمایه ای که در اختیار دارد می تواند به مدیریت شهری و کاهش آسیب های اجتماعی کمک کند.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه برخی مناطق محروم و کمتر برخوردار شهر کرمانشاه شش دانگ موقوفه هستند، می توانیم در این مناطق پروژه های خوبی احداث کنیم که از شهرداری انتظار داریم به ما کمک کند و اخذ مجوزها را تسهیل نماید.

حجت الاسلام صالحی احداث پروژه هارا عاملی برای اشتغالزایی دانست و اظهار داشت: وقتی ما چندپروژه سرمایه گذاری احداث کنیم در سایه آن رونق اقتصادی و اشتغالزایی حاصل می شود.

وی همچنین از خدمات شهرداری در ایام اربعین حسینی تشکر کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۲۲۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان