//
کدخبر: ۳۰۰۵۵۴ //

تجلیل از ۸۶ مبلغ جهادی در عرصه مقابله با ویروس کرونا

از ۸۶ مبلغ جهادی درعرصه سلامت و مقابله با ویروس کرونا در آستان امامزاده ابراهیم (ع) طاقبستان تجلیل شد.

تجلیل از ۸۶ مبلغ جهادی در عرصه مقابله با ویروس کرونا

حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ظهر امروز در مراسم تجلیل از ۸۶ مبلغ جهادی استان کرمانشاه در عرصه سلامت و مقابله با ویروس  کرونا که با حضور مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه در آستان مقدس امامزاده ابراهیم شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون تمام ظرفیت‌ اداره کل اوقاف استان، برای مقابله با این ویروس منحوس به میدان آمد.

وی با بیان اینکه در شرایطی که جهان در اثر این ویروس با مشکلاتی از جمله دستبرد به فروشگاه‌ها مواجه بودند، افزود: کرونا جهان و همه اروپا و آمریکا را به چالش کشید و در ایران در سایه هدایت های مقام معظم رهبری مبنی بر بسیج نیروها و رزمایش کمک مومنانه، همه نیروها وارد میدان خدمت شدند و تمام ظرفیت‌اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه نیز از محل اجرای نیات واقفین برای مقابله با این ویروس بسیج و هزینه شد.

به گزارش فرتاک نیوز،مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه روحانیون مدافعان گمنام حوزه سلامت بودند که در بیمارستان‌ها به بیماران مبتلا به کرونا خدمت می‌کردند، تصریح کرد: این مبلغان جهادی در بخش‌های مختلف از جمله تغسیل، تدفین، توزیع بسته‌های معیشتی، دارو و درمان و .... خالصانه به ارائه خدمت به مردم استان کرمانشاه پرداختند.

صالحی افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۷۰ میلیارد ریال بسته معیشتی و ۷ میلیارد ریال مواد بهداشتی در بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده این استان توزیع کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۵۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان