//
کدخبر: ۲۹۱۹۴۳ //
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه :

۱۰ هزار بسته معیشتی در قالب "طرح شهید سلیمانی" در استان توزیع می شود

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه از توزیع 10 هزار بسته معیشتی در قالب "طرح شهید سلیمانی" از محل عواید موقوفات در استان خبر داد

 10 هزار بسته معیشتی در قالب "طرح شهید سلیمانی"  در استان توزیع می شود

حجت الاسلام و المسلمین *محمّدصالحی* در این باره گفت: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی که با شعار "راه سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می گذرد" و از ابتدای هفته بسیج آغاز شده است ، تعداد ۱۰ هزار بسته معیشتی در کرمانشاه توزیع می شود.

به گزارش فرتاک نیوز، وی افزود: ارزش هر بسته حداقل  ۳۵۰ هزار تومان بوده  که در آستانه سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی میان خانوده های کم برخوردار استان توزیع خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اظهار داشت:این طرح در ۱۱ بقعه متبرکه استان اجرا شده و با کمک مراکز افق این بقاع،بسته ها میان گروه های هدف توزیع می گردد.

وی با بیان اینکه اداره کل اوقاف استان در فاز اول و دوم بیماری کرونا و در قالب طرح رزمایش همدلی و کمک های مومنانه خدمات خوبی به مردم ارائه داده است، افزود: از ابتدای شیوع بیمار کرونا تا کنون ۱۴ هزار بسته معیشتی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال تهیه و به دست خانواده های متضرر از کرونا رسیده است که در فاز سوم بیماری و در قالب طرح شهید سلیمانی نیز ۱۰ هزار بسته غذایی تهیه و توزیع خواهد شد.

مدیرکل اوقاف استان اعلام داشت: همچنین از ابتدای شروع طرح شهید سلیمانی تاکنون بیش از ۵ هزار پرس غذا در بقاع متبرکه طبخ و توزیع شده و توزیع نان رایگان نیز از دیگر اقداماتی است که در راستای اجرای این طرح انجام گرفته است

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۹۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان