//
کدخبر: ۳۰۲۲۲۳ //

خدمتی دیگر برای بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی به مناسبت عید سعید مبعث

مدیرکل تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان از ارائه 3 خدمت دیگر به مخاطبین سازمان همزمان با عید سعید مبعث (21 اسفند ماه )در راستای تأمین سلامت و ایجاد رضایتمندی مخاطبین سازمان خبر داد.

خدمتی دیگر برای بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی به مناسبت عید سعید مبعث
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان، حمید ابراهیمی گفت: در راستای بهره‌گیری از مزایای استقرار نسخه الکترونیک و تحقق اصلی‌ترین راهبردهای سازمان در ارائه خدمات تامین سلامت و ایجاد رضایتمندی مخاطبین سازمان و همچنین توزیع عادلانه منابع، تسهیل و عدالت در دسترسی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر به خدمات مورد نیاز، همزمان با عید سعید مبعث (21 اسفند‌ماه) طرح حمایت مالی از کلیه‌ بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان در قالب 3 طرح آغاز خواهد شد.

مدیرکل تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان از رایگان شدن خدمات بستری (فرانشیز صفر) درمان کل بیمه‌شدگان سازمان در بیمارستان‌های دولتی کلیه شهرستان‌های استان که این سازمان فاقد بیمارستان ملکی در آن‌ها می‌باشد به عنوان یکی از مهمترین خدمات ارائه شده به مناسبت مبعث پیامبر اسلام یاد کردند.

ابراهیمی به رایگان شدن خدمات بستری (فرانشیز صفر) درمان بیمه‌شدگان 65 ساله و بالاتر در کلیه بیمارستان‌های دولتی سراسر استان اشاره کرد و گفت این خدمت به منظور تسهیل روند درمان این عزیزان حتی شهرستان‌هایی که سازمان دارای بیمارستان ملکی می‌باشد ارائه شده است.

وی به آخرین خدمت ارائه شده تحت عنوان محاسبه و پرداخت کل هزینه تجهیزات پزشکی مورد استفاده جهت بیماران در بخش بستری کلیه بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی  اشاره کرد و گفت  بر این اساس فاکتور ارائه شده مطابق بهای مندرج در سامانه IMED (اداره کل تجهیزات پزشکی) در چارچوب ضوابط مربوطه توسط سازمان تامین اجتماعی قابل پرداخت است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۲۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان