//
کدخبر: ۳۰۱۶۲۷ //
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه:

مدیرکل آموزش و پرورش نگاه تربیتی و رویکرد انقلابی دارد که به کل مجموعه آموزش و پرورش تسری پیدا کرده است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه مدیر کل آموزش و پرورش استان را دارای نگاهی انقلابی دانست که به کل مجموعه آموزش و پرورش تسری پیدا کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش نگاه تربیتی و رویکرد انقلابی دارد که به کل مجموعه آموزش و پرورش تسری پیدا کرده است

سردار بهمن ریحانی امروز در مراسم تجلیل از فرهنگیان فعال استان در دوران کرونا، که در قالب پویش «لبخند رضایت» در سالن جلسات فرماندهی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان، برگزار شد، اظهار داشت: علم و تربیت باید همراه هم‌ باشند و هرکدام به تنهایی اثر بخش نخواهد بود.

وی گفت: مدیرکل آموزش و پرورش استان نگاه تربیتی و رویکرد انقلابی دارد و این نگاه به کل مجموعه آموزش و پرورش تسری پیدا کرده است.

به گزارش فرتاک نیوز، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: در کنار شتاب علمی کشور که نسبت به گذشته بسیار افزایش پیدا کرده، باید یک شتاب تربیتی و انقلابی نیز قرار بگیرد و مهمترین موضوعی است که رهبر انقلاب در بیانیه‌ «گام دوم» به آن اشاره کرده‌اند، موضوع رشد علمی است.

وی با بیان اینکه نگاه معلمان مادی نیست، ادامه داد: معلمی شغل نیست، یک‌ عشق است که مصداق‌های آن‌ را در همه جا می‌بینیم؛ همه‌ی ما مدیون جامعه فرهنگی هستیم و تربیت فرزندان‌مان را از این جامعه ارزشمند داریم.

ریحانی خاطرنشان کرد: بسیاری از معلمین فراتر از وظیفه خود دلسوزی می‌کنند و هر زمان تهدید بزرگی بر ما حادث شده، حضور داشته‌اند.

وی خدمات جامعه فرهنگیان در جنگ تحمیلی و زلزله سرپل‌ذهاب را یادآوری کرد و گفت: معلمین در زمان جنگ  به ما درس عشق و شهادت می‌دادند و بیشترین شهید ما جامعه آموزش و پرورش اعم از معلمان و دانش‌آموزان بود و بعد از زلزله هم‌ شاهد بودیم که آموزش و پرورش جزو‌ اولین نهادهایی بود که کارش را در مناطق زلزله‌زده شروع کرد.

ریحانی ضمن بیان اینکه نگاه ما به تهدید دوسویه است یعنی هم کنترل تهدید و هم‌ تبدیل آن به فرصت، توصیه رهبر انقلاب در مورد تبدیل تهدید زلزله سرپل‌ذهاب ‌به‌ فرصت را متذکر شد و از کمک‌های بی‌دریغ مردم به زلزله‌زدگان یاد کرد و گفت: این زیبایی‌ها‌ست که کشور را در مقابل همه تهدیدات بیمه می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه سخنانش کار معلمین در شرایط کرونا را سخت و توأم با استرس مضاعف عنوان کرد و افزود: بعضی از معلمین از دارایی شخصی خودشان برای دانش‌آموزان هزینه می‌کنند؛ امروز انگیزه و اعتقاد بالایی در بین معلمان دیده می‌شود و مردم باید قدردان زحمات و تلاش‌های مضاعف جامعه معلمین در این شرایط باشند.

ریحانی گفت: پویش« لبخند رضایت» نگاهی به زحمات عزیزان فرهنگی و تقدیر از آنان است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۶۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان