//
کدخبر: ۲۹۳۲۴۱ //

‍ برخورد سخت پلیس با اراذل و اوباش/ تقویت هدفمند طرح های پیشگیری از سرقت در استان کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان با اشاره به برنامه ریزی پلیس استان برای تقویت هدفمند طرح های پیشگیری از سرقت در استان گفت: پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی به خصوص اراذل و اوباش برخورد سختی خواهد داشت.

‍ برخورد سخت پلیس با اراذل و اوباش/ تقویت هدفمند طرح های پیشگیری از سرقت در استان کرمانشاه

 سردار"علی اکبر جاویدان" در شور عمومی فرماندهان انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر تقویت برنامه های آموزشی و تخصصی کارکنان گفت: هرچه دانش و مهارت های کارکنان با نیازهای جامعه و پیشرفت های علمی، تغییرات فن آوری، هماهنگی و انطباق بیشتری داشته باشد، به همان اندازه نیز درجه اطمینان از موفقیت فرد و سازمان در انجام مسئولیت ها بالاتر می رود.

به گزارش فرتاک نیوز؛فرمانده انتظامی استان کرمانشاه لزوم آموزش همگانی در پیشگیری از جرایم، رکنی ضروری در جامعه امروزی دانست و بیان داشت: نگاه بلند مدت به مأموریت های مختلف پلیسی و ترسیم جایگاه برتر آنها بر اساس رسالت و شرایط محیطی در نوع ماموریت های نیروی انتظامی نقشی مهم و اساسی را در دست یابی به اهداف سازمانی دارد.

سردار جاویدان با اشاره به تقویت هدفمند طرح های پیشگیری از سرقت از سوی پلیس کرمانشاه در سال جدید خاطر نشان کرد: شهروندان باید اطمینان یابند که هیچ مجرمی از نگاه تیزبین پلیس مخفی نخواهند ماند و نیروی انتظامی همچون گذشته با تمام وجود و با اقتدار از امنیت مطلوب فرد فرد مردم دفاع کرده و هرگز به اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت افراد جامعه اسلامی، اجازه کوچکترین خود نمایی را نخواهد داد.

این مقام مسئول رعایت قانونمداری، ایجاد عدالت اجتماعی و اعتماد آفرینی را از مؤلفه های لازم در انجام ماموریت‌های مختلف پلیسی بر شمرد و یادآور شد: از آن جا که مقوله نظم و امنیت، بیش از هر مقوله اجتماعی دیگر، مقوله‌ای عمومی و مردمی است، پلیس به عنوان سازمانی که مسئولیت سنگینی در حوزه برقراری نظم عمومی و امنیت اجتماعی بر عهده دارد، بیش از هر سازمان و نهاد دیگری نیازمند توجه به رویکرد پاسخگویی است.

وی اظهار کرد: باید متعهدانه تلاش کنیم تا خدمتگزار شایسته ای به مردم و نظام اسلامی باشیم و از هیچ تلاشی در تعالی رفتار فردی و سازمانی و تأمین سلامت اداری دریغ نکنیم.

اگر لازم باشد با اوباش برخورد سخت خواهیم داشت

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه به لزوم برخورد جدی تر با اراذل و اوباش و افرادی که نظم و امنیت جامعه را به هم می زنند اشاره کرد و اظهار کرد: مقابله با اراذل و اوباش بعد از موضوع امنیت اولویت اول ناجا است.

وی افزود: برخوردهای پلیس با اراذل و اوباش بایستی مستمر و سخت باشد و تا زمانی که این افراد متنبه شوند دیگر جامعه را ناامن نکنند ادامه داشته باشد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با اشاره به طرح جدید ناجا برای برخورد با اراذل و اوباش تصریح کرد: برای ایجاد نظم و امنیت جامعه پلیس از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد داشت و اگر در برهه ای از زمان لازم باشد که پلیس حتی شدیدتر و با شدت بیشتر طرح های مقابله ای با اراذل و اوباش را اجرا کند این آمادگی را داریم که برای حفظ امنیت اجتماعی و پایدار آحاد جامعه با اوباش شدیدتر هم برخورد کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۲۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان