//
کدخبر: ۲۹۲۲۵۰ //

‍ فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی گیلانغرب برگزار و با تقدیر از تلاش های سرهنگ "علی عزیزیان" فرمانده سابق، سرهنگ "منصور محمدی" به عنوان فرمانده جدید این شهرستان معرفی شد.

‍ فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب معرفی شد

در این مراسم که با حضور مسئولان شهرستان گیلانغرب برگزار شد، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از تلاش پلیس برای برقراری نظم و امنیت پایدار سخن گفت و افزود: خوشبختانه با مجموعه اقدامات صورت گرفته و رضایتمندی آحاد مردم در کسب این مهم موفق بوده ایم.

به گزارش فرتاک نیوز، سردار علی اکبر جاویدان با بیان اینکه کرمانشاه جای اشرار و اراذل و اوباش نیست، تاکید کرد: برخورد پلیس با این افراد سخت، قاطعانه و بدور از گذشت خواهد بود، کما اینکه خود آنها نیز به این نتیجه رسیده اند وی می دانند اگر جرمی مرتکب شوند در چنگال قانون گرفتار می شوند.

وی ادامه داد: تعرض به امنیت مردم برای پلیس به عنوان حافظ نظم و امنیت جامعه تحت هیچ شرایطی پذیرفتنی نیست و مسببان و قانون شکنان حتما به مجازات کار خود می رسند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه گیلانغرب را یکی از شهرستان های امن استان معرفی کرد و گفت: با تلاش همکاران پرتلاش ما در بخش های مختلف انتظامی و همکاری مردم توقیفات خوبی در راستای کسب امنیت و برخورد با مجرمان داشته ایم.

سردار جاویدان افزود: طبق آمارهای اعلام شده در حدود 9 ماهی که از سال می گذرد سرقت ها 25 درصد کاهش و در مقابل کشفیات سرقت های انجام شده هم 125 درصد رشد داشته است.

وی در پایان از همکاری مردم و همه ادارات و دستگاه های اجرایی با پلیس قدردانی و ابراز امیدواری کرد با تداوم این تعامل و همکاری شاهد ارتقاء امنیت در سطح استان و شهرستان گیلانغرب باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۲۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان