//
کدخبر: ۲۸۳۵۶۱ //

کاهش چشمگیر شرارت ها در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، کرمانشاه را جزو امن ترین استانهای کشور معرفی کرد و گفت: آمارهای مختلف نشان می دهد در بسیاری از بخش‌ها وضعیت بهترین نسبت به میانگین کشوری داریم.

کاهش چشمگیر شرارت ها در کرمانشاه

سردار علی اکبر جاویدان، امروز(27 مهر) در مراسم صبحگاه عمومی انتظامی استان که به مناسبت هفته ناجا و با حضور استاندار برگزار شد، اظهار داشت: پلیس هدفی جز ایجاد امنیت پایدار در جامعه و برخورد قاطعانه با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی ندارد.

به گزارش فرتاک نیوز،وی با بیان اینکه برخورد با پدیده سرقت و اراذل و اوباش جزو مهمترین برنامه های پلیس در راستای امنیت بخشی در جامعه است، گفت: در شش ماه سپری شده از سال و با تلاش شبانه روزی همکارانم شاهد کاهش 54 درصدی شرارت، 9 درصدی سرقت های مهم و خشن نسبت به سال قبل و همچنین پنج هزار مورد دستگیری سارقان و حدود 550 نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار بوده ایم.

جاویدان تصریح کرد: امروز سربازان ولایت در نیروی انتظامی با روحیه ولایی و اعتقاد راسخ مقابل هرگونه ناامنی ایستاده و اجازه نمی دهند عده‌ای برای خودنمایی و یا هر علت دیگری فضای شهر و جامعه را متشنج کرده و باعث رعب و وحشت میان مردم شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در آمارهای اعلام شده از سوی ناجا نیز کرمانشاه در بسیاری ناهنجاریهای اجتماعی جزو استانهای آخر کشور است و همین باعث شده تا امنیت استان از میانگین کشوری وضعیت مطلوبتری داشته باشد.

وی درادامه از همکاری خوب نیروهای مسلح، دستگاه قضایی و عموم مردم با پلیس قدردانی کرد و گفت: بدون شک گسترش این تعامل باعث ایجاد امنیت بیشتر در فضای جامعه و افزایش رضایتمندی مردم خواهد شد.

 جاویدان در پایان با گرامیداشت هفته ناجا و تقدیر از زحمات همه کارکنان انتظامی استان، گفت: پلیس خود را خدمتگذار مردم و خانواده های معظم شهدا دانسته و کارکنان این خانواده بزرگ نیز همگی پرورش یافته مکتب سیدالشهدا(ع) هستند و برای دفاع از ارزش های مظام و انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۵۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان