//
کدخبر: ۲۸۲۳۲۷ //

برپایی نمایشگاه مفهومی خیابانی "تا ثریا" با محوریت عاشورا

همزمان با اربعین حسینی، دومین نمایشگاه معنایی مفهومی یک روزه خیابانی "تا ثریا" با محوریت عاشورا بمناسبت اربعین حسینی و تقدیر از کادر درمان و آموزش پزشکی کشور در کرمانشاه برپا شد.

برپایی نمایشگاه مفهومی خیابانی "تا ثریا" با محوریت عاشورا

نمایشگاه مشترک عکس و نقاشی با عنوان "تا ثریا" با مشارکت معاونت فرهنگی شهرداری و به همت هنرمندان کرمانشاهی، سید فرهاد لاری و ثریا همتی برگزار و آثار این اساتید اکران گردید.

گفتنی است؛ در این نمایشگاه اقدام به نمایش و رونمایی از آثار نقاشی و عکاسی به شکل آوانگارد و نقاشی آبستره از آیین عزاداری برای بازدید عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) شده که برپایی آن بصورت یک روزه مصادف با اربعین به صورت نمایش خیابانی جنب فرهنگسرای کوثر واقع در ۲۲ بهمن، سی متری دوم، چهارراه آل آقا، پارک شهید درخشان انجام شده است.

به گزارش فرتاک نیوز،شایان ذکر است در برپایی این نمایشگاه که در راستای رونق فرهنگ و هنر عاشورایی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی صورت پذیرفته، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری داشته اند.

لازم بذکر می باشد، علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ امروز پنجشنبه ۱۷ مهر ماه از این نمایشگاه که بصورت آزاد و رایگان در حال برگزاری است دیدن نمایند.

photo_2020-10-08_11-55-46

photo_2020-10-08_11-55-48

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۲۳۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان