//
کدخبر: ۲۸۱۸۵۱ //
توسط سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه انجام گرفت؛

عملیات پاکسازی و ضدعفونی ۲۳۶ پارک در کرمانشاه

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه از ضدعفونی و گندزدایی ۲۳۶ پارک در راستای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

عملیات پاکسازی و ضدعفونی ۲۳۶ پارک در کرمانشاه

فرامرز رحمتی زاده مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت : علیرغم اینکه روزانه برنامه‌هایی درجهت مقابله با ویروس کرونا در سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرمانشاه انجام می شود ولی با توجه به حساسیت موضوع تصمیم گرفتیم بر اساس برنامه های مدون تمام وسایل بازی، ورزشی و مبلمان شهری موجود در پارک ها را ضدعفونی کنیم.

 رحمتی زاده افزود : هر چند در ستاد استانی کرونا به همشهریان توصیه شده که از حضور در پارک هاو فضای سبز خودداری کنند ولی گاهی شاهد حضور افراد و خانواده هایی در پارکها هستیم که موانعی بر سر راه سلامت جامعه هستند و با توجه به وظیفه ذاتی تصمیم گرفتیم وسایل بازی، ورزشی و مبلمان شهری موجود در پارک ها را ضد عفونی و جرم گیری نماییم.

به گزارش فرتاک نیوز،مدیر عامل سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: این طرح از امروز در سطح ۲۳۶ پارک به وسعت ۸۶۰ هکتار فضای سبز شهری انجام خواهد شد.

رحمتی زاده خاطر نشان کرد : ضدعفونی و گندزدایی سرویس های بهداشتی هم به صورت روزانه در تمامی پارکها انجام می گردد ولی در این طرح هم قصد داریم سرویس های بهداشتی را ضدعفونی و گندزدایی نماییم.

این مقام مسئول ماده ضدعفونی کننده جهت استفاده در این طرح را آب ژاول عنوان کرد و گفت: سازمان فضای سبز شهرداری آغاز کننده این طرح است وپس از این‌ نیز نظارت کافی و کاملی بر مناطق مختلف صورت خواهد گرفت و هر منطقه با یک دستگاه واترجت و سه یا چهار نفر نیرو عملیات گندزدایی و جرم گیری را در پارکها انجام خواهند داد.

 وی در پایان گفت: هرچند این طرح در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته شده ولی از مردم تقاضا داریم برای حفظ سلامت خود و دیگر افراد جامعه از حضور در پارکها و فضای سبز خودداری نمایند.

خبرنگار: #طیبه دولت آبادی

700

701

702

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۸۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان