//
کدخبر: ۲۹۲۲۵۳ //
امام جمعه کرمانشاه:

جریان نفوذ را دست کم نگیریم/ باید با توهین کنندگان به مقام شامخ سردار دلها برخورد قاطع شود/ استاندار کرمانشاه به نمایندگی از جمعیت ۲ میلیون نفری استان این اقدام توهین آمیز را محکوم کرده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با محکوم کردن بی‌حرمتی یکی از کارمندان دانشگاه رازی به سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: نباید جریان نفوذ را دست کم بگیریم و ساده از کنار این چنین توهین‌هایی بگذریم.

جریان نفوذ را دست کم نگیریم/ باید با توهین کنندگان به مقام شامخ سردار دلها برخورد قاطع شود/ استاندار کرمانشاه به نمایندگی از جمعیت 2 میلیون نفری استان این اقدام توهین آمیز را محکوم کرده است

 آیت الله مصطفی علما در جلسه  شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که امروز ( 27 آذرماه) در دفتر امام جمعه برگزار شد؛ اظهار داشت: باید در رابطه با این توهین دست‌های پشت پرده را به خوبی شناسایی کرد و نباید این مسایل را سهل و ساده نگاه کرد.

به گزارش فرتاک نیوز، نماینده ولی فقیه در استان و‌ امام جمعه کرمانشاه افزود: استاندار کرمانشاه در سه عرصه خوب درخشیدند، بحران زلزله، سیل و کرونا؛ که جای تشکر و‌ تقدیر ویژه دارد و امروز هم شاهد هستیم ایشان به نمایندگی از جمعیت ۲ میلیون نفری استان، توهین یکی از کارکنان دانشگاه رازی به سردار دل ها را با صدور بیانیه ای محکوم کردند و این یعنی مردم استان این حرکت را محکوم می کنند و ما باید با پشت پرده این اقدامات به طور قاطع برخورد کنیم زیرا حاج قاسم وقف انقلاب شد و تمام وجودش خدمت بود.

وی افزود: این چنین اهانت هایی و اتفاقات اخیر در کرمانشاه قصه نفوذ و جریان حساب شده دشمن است که نباید به سادگی از کنار آن بگذریم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: ما باید باجدیت در مقابل پشت پرده هایی که قصد اهانت به حاج قاسم را دارند بجنگیم و اجازه پیشروی به آنان را ندهیم.

آیت الله علما با اشاره به دیدار روز گذشته مقام معظم رهبری با خانواده شهید سلیمانی گفت: در فرمایشات دیروز رهبری سردار سلیمانی به عنوان یک الگو و رمز انقلاب معرفی شد از این رو ما باید به درستی از این شخص به عنوان یک الگو برای جوانان استفاده کنیم.

وی افزود: با وجودی که سال ها از جنگ تحمیلی می گذرد ما کماکان در حال شهید دادن هستیم، بزرگانی همچون شهید سلیمانی و فخری زاده جان خود را برای پیشرفت و دفاع از کشور فدا کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تجلیل از استاندار کرمانشاه در محکومیت به موقع این اقدامات موهن و مخرب تصریح کرد: در این راستا از برنامه های استاندار در محکومیت به موقع اهانت یکی از کارمندان دانشگاه رازی نسبت به شهید حاج قاسم سلیمانی تجلیل می کنیم.

آیت الله علما با اشاره به اهمیت اتحاد در کشور گفت: اختلاف سلیقه ها طبیعی‌ است اما مدیران کشوری باید با هم متحد باشند و برای پیشرفت تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه نباید به بیگانگان اعتماد کرد، اظهارداشت: خارجی ها از زمان مصدق نشان دادند که قابل اعتماد نیستند و برای منافع خود تلاش می کنند از این رو ما باید دست به زانوی خود بگذاریم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: اگر ما دستمان را بر زانوی خود بگذاریم دیگران اجازه تهدید ما را پیدا نمی‌کنند؛ باید پیش از اینکه به فکر رفع تحریم ها باشیم، فکری برای خنثی کردن آنها کنیم.

آیت الله علما ادامه داد: رفع تحریم ها از سوی خارجی ها مهم است و باید این کار را انجام دهند اما ما نیز باید کاری کنیم که این تحریم ها خنثی شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه امام راحل در حقیقت پاسدار انقلاب بود و از آن به درستی محافظت می کرد، گفت: باید به درستی از انقلاب به عنوان میراث ارزشمند امام راحل حفاظت کنیم و اجازه ندهیم ارزش های آن فراموش شود.

 لازم به ذکر است روز گذشته یکی از کارکنان دانشگاه رازی با انتشار مطلبی در فضای مجازی ضمن حمایت از مدیرسابق کانال ضد انقلاب آمدنیوز، به سردار قاسم سلیمانی توهین کرده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۲۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان