//
کدخبر: ۲۷۸۴۲۲ //

تجلیل از ۴۴ برگزیده چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم

از ۴۴ شرکت کننده برگزیده در چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم تجلیل شد.

تجلیل از ۴۴ برگزیده چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم

مراسم اختتامیه مرحله استانی چهل و سومین دوره‌ مسابقات سراسری قرآن کریم امروز نوزدهم شهریور ماه ۹۹ در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش فرتاک نیوز، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: قرآن مانند خداوند لایتناهی و بی انتهاست‌ و ۱۴۰۰ سال  است که توسط انسانها تفسیر می شود.

 وی با اشاره فرموده های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری توجه به کار فرهنگی را امری مهم دانست و افزود: توجه و عمل به فرامین قرآنی در راس همه امورات فرهنگی قرار دارد.

 ایشان همچنین  با اشاره به اینکه قرآن کارخانه آدم سازی است بیان داشت: باید در همه امور به توصیه های قرآن توجه کنیم و دست پرورده قرآنی باشیم.

 آیت الله علما افزود : قرآن ما را از تاریکی و معصیت دور و به خدا نزدیکتر می‌کند خداوند قرآن را به وسیله پیغمبرش نازل کرد تا انسانها را  از ظلمت به نور برساند.

 امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: اگر کشوری به قرآن اهانت می‌کند به دلیل توانمندی و قدرتمند بودن قرآن است در تمام شئون و کارهای خود باید قرآن را در نظر بگیریم و به توصیه هایش عمل کنیم که در سایه این عمل همه کارها آسان می گردد.

 شایان ذکر است در پایان این مراسم از ۴۴ شرکت کننده برگزیده شامل : (۲۲خواهر و ۲۲ برادر) تجلیل شد.

photo_2020-09-09_12-12-18

photo_2020-09-09_13-49-06

photo_2020-09-09_13-49-15

خبرنگار :#طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۴۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان