//
کدخبر: ۲۷۳۳۸۵ //

کمک رسانی جهادگران در موضوع کرونا قابل تقدیر است / توزیع بسته های حمایتی در کشور انعکاس جهانی و بازتاب معنوی خواهد داشت

امام جمعه کرمانشاه کمک رسانی جهادگران در بحث کرونا را قابل تقدیر دانست و گفت: توزیع بسته های حمایتی در میان اقشار آسیب دیده از کرونا انعکاس جهانی و بازتاب معنوی خواهد داشت.

کمک رسانی جهادگران در موضوع کرونا قابل تقدیر است / توزیع بسته های حمایتی در کشور انعکاس جهانی و بازتاب معنوی خواهد داشت

همزمان با ۱۱ مرداد ماه سالروز صدور فرمان ۹ بندی مقام معظم رهبری به جهادگران مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه با همراهی هیئتی متشکل از جهاد گران با آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

به گزارش فرتاک نیوز؛ آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: خدمت و خدمت گزاری به مردم سابقه ای بس طولانی دارد و از زمان معصومین تا به حال  این سنت وجود داشته هر چند در اثر مرور زمان نوع آن تغییر کرده اما حقیقت و کلیت این موضوع که کمک و یاری رساندن به خلق می باشد فرقی نکرده است.

ایشان افزود : از وقف نامه هایی که در کرمانشاه وجود دارد میتوان گفت که کمک و بخشش از زمانهای قدیم در کرمانشاه مرسوم بوده و تا امروز هم این همدلی و بخشش را میتوان در  رزمایش مومنانه مشاهده کرد.

  ایشان در ادامه توزیع بسته های حمایتی توسط نهادهای دولتی و جهادگران در بحث محرومیت زدابی را مهم دانست و گفت: توزیع بسته های معیشتی بازتاب و انعکاس جهانی و معنوی خواهد داشت.

  امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: ملت ایران با روش و منش خود در هشت سال دفاع مقدس بدون هیچگونه کمکی از دولت های دیگر توانست بر مشکلات و مصایب فائق بیاید و امروز هم در موضوع کرونا همه مردم پای کار بوده و هستند  و با همکاری جهاد گران کارشان مثال زدنی شد.

 

خبرنگار: # طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۳۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان