//
کدخبر: ۲۷۲۸۹۴ //
امام جمعه کرمانشاه:

مشاوره و روانشناسی می تواند زمینه ساز ازدواج آسان باشد

امام جمعه کرمانشاه یکی از عمده مشکلات جوانان در بحث ازدواج را مسائل اقتصادی دانست و گفت: توجه به مباحث ازدواج آسان و استفاده از مشاورین خانواده می تواند مشکلات جوانان را در زمینه حل کند.

مشاوره و روانشناسی می تواند زمینه ساز ازدواج آسان باشد

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در آیین افتتاح اولین فرهنگسرای خانواده اظهار داشت: روانشناسی و مشاوره در ازدواج نقش مهمی دارد‌ و در مباحث دینی نیز این امر را مهم و ارزشمند دانسته اند.

به گزارش فرتاک نیوز، آیت الله علما افزود: اصل اجتماع را خانواده تشکیل می‌دهد و ازدواج منشا تشکیل خانواده است و با توجه به شرایط سخت اقتصادی که بر جامعه امروز حکمفرماست روانشناسی و مشاوره می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات بین زوجین باشد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه بیان داشت: یکی از عمده مشکلات جوانان در بحث ازدواج مسائل اقتصادی است و توجه به مباحث ازدواج آسان  و استفاده از مشاورین خانواده می تواند مشکلات جوانان را در زمینه حل کند.

photo_2020-07-29_12-19-07

 ایشان با اشاره به تذکرات مقام معظم رهبری در بحث ازدواج گفت: نباید رسیدگی به مسائل ازدواج و حل و فصل مشکلات زوجین فقط در ماه ذی الحجه باشد که ازدواج در جامعه امروز امری ارزشمند است و به تعبیر قرآن مانند لباسی است که بر تن زن و مرد پوشانده می شود و خانواده و اجتماع را حفظ خواهد کرد.

وی در ادامه ایجاد اولین فرهنگسرای خانواده را  مهم دانست و اظهار داشت : کرمانشاه احتیاجات زیادی دارد و خدمتگزاری در این شهر قابل ستایش است و اگر کاری در زمینه ازدواج آسان انجام شود امری پسندیده است.

 

خبرنگار :طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۸۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان