//
کدخبر: ۲۰۹۵۳۱ //

جوانان نگران مسائل مالی ازدواج نباشند

کرمانشاه_ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: جوانان نگران مسائل مالی ازدواج نباشند چرا که خداوند پشتوانه محکمی برای حل مشکلات است.

جوانان نگران مسائل مالی ازدواج نباشند
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت الله مصطفی علما امروز پنج شنبه در آیین توزیع ۵۰۰ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به زوج های جوان استان کرمانشاه که با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به آیات قرآن مجید اظهار داشت: اگرچه اول زندگی یکسری مشکلات و کمبودها احساس می‌شود اما طبق آیات قرآن خداوند تضمین کرده و فرمود همه را جبران خواهم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: قرض ازدواج را خداوند کمک می کند که پرداخت شود و برخی مسائل و مشکلاتی که به نظر ما سنگین می آید خداوند پشتوانه محکمی برای حل آنها خواهد بود.

آیت الله علما ضمن تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: این روزها شاهدیم که به دستان پر برکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خیر جاری می شود چرا که اساس کار سپاه خیرخواهی است.

وی اقدام اهدا جهیزیه توسط سپاه که با حاکمیت مقام معظم رهبری صورت گرفته است، اقدامی شایسته دانست و گفت: یکی از نکاتی که باید در حکومت وجود داشته باشد خیررساندن و یاری کردن مردم است که در این خصوص رهبر معظم انقلاب سرسوزنی کوتاهی نکرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه  با اشاره به اهمیت جاری شدن محبت و ایجاد نشاط در زندگی زناشویی ابراز داشت : همان طور که امام راحل به زوج های جوان تاکید می کرد که با هم رفیق باشید، آنچه زندگی را حفظ می کند همین امر است و اگر محبت و مودت بین زوج های جوان جاری و ساری باشد، هیچ خدشه ای به بنیان خانواده وارد نمی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۵۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان