//
کدخبر: ۲۷۹۸۰۲ //
‍ امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد:

شکسته شدن هیمنه اراذل و اوباش با حضور مقتدرانه پلیس/نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امنیت

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تقدیر از اقدامات نیروی انتظامی در مواجهه با اراذل و اوباش، گفت: حضور میدانی و شبانه روزی ماموران پلیس عرصه را بر مخلان نظم و امنیت عمومی تنگ و همینه پوشالی آنها را درهم شکسته است.

شکسته شدن هیمنه اراذل و اوباش با حضور مقتدرانه پلیس/نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امنیت

آیت الله "مصطفی علما" در دیدار با سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: امنیت یکی از گواراترین نعمت های الهی بوده که نصیب انسان ها شده به گونه ای که زندگی بدون آن غیرممکن است.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی ادامه داد: متاسفانه همواره افرادی بوده اند که قصد سلب آسایش و امنیت را از دیگران داشته و با اقداماتی که انجام می دهند باعث رعب و وحشت میان شهروندان می شوند تا به زعم خود قدرت نمایی کنند.

آیت الله علما تصریح کرد: در این میان پلیس به عنوان حافظ نظم و امنیت جامعه مسئولیت برخورد با مخلان نظم و امنیت را برعهده دارد و انصافا هم بسیار خوب و مقتدرانه عمل کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: نیروی انتظامی به عنوان مظهر اقتدار و امنیت در جامعه توانسته با بهره گیری از فرماندهانی میدانی و نیروهایی کارآزموده و توانا هیمنه پوشالی اراذل و اوباش را درهم شکسته و برخوردهای لازم را به عمل آورد.

وی با بیان اینکه شجاعت، غیرت و دلسوز بودن نیروهای پلیس باعث خوشحالی و قوت قلب برای همه مردم است، یادآور شد: همان اندازه که نیروی انتظامی با مردم به مهربانی و عطوفت برخورد می کند در مقابله با مجرمان و اراذل و اوباش برخوردی قاطعانه و سخت دارد.

آیت الله علما تصریح کرد: همین که پلیس در میدان باشد، بسیاری از مخلان نظم و امنیت عمومی حساب کار دستشان آمده و باعث می شود بسیاری آنها از شرارت و ایجاد ناامنی پرهیز کنند چرا که می دانند نیروی انتظامی مقتدرانه با آنها برخورد می کند.

امام جمعه کرمانشاه همچنین از اقدامات اخیر انتظامی استان در برخورد با اراذل و اوباش و اشراری که با اقدامات خود قصد ایجاد ناامنی را داشتند، قدردانی کرد و گفت: این افراد امروز با حضور مقتدرانه پلیس از کمترین امنیتی برخوردار نیستند.

وی در پایان گفت: با مدیریت خوب سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان و وجود نیروهایی کار بلد و انقلابی در بدنه پلیس کرمانشاه خوشبختانه جرایم خشن در این استان حداقلی و اندک جرایم رخ داده نیز در سریعترین زمان ممکن کشف و مجرمان به سزای عمل خود می رسند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۸۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان