//
کدخبر: ۲۸۹۵۲۹ //

رانندگان عبوری از خراسان شمالی بیش از ۴ هزار تذکر کرونایی گرفتند

رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: هفته گذشته بیش از چهار هزار پیامک تذکر به خودروهایی که با پلاک‌های غیربومی از محورهای استان گذر کردند، ارسال شد.

رانندگان عبوری از خراسان شمالی بیش از ۴ هزار تذکر کرونایی گرفتند

امین بهزاد نیا روز شنبه اظهار داشت: ترددهای جاده ای به وسیله دوربین های نصب شده در محورهای مختلف استان رصد وتخلفات بررسی می شود.

وی افزود: در طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی، تردد خودروها با پلاک غیرمجاز، به وسیله دوربین ها شناسایی و رصد می شود و برای رانندگان، پیامک ارسال می شود.

به گزارش فرتاک نیوز، وی با بیان اینکه این تذکرها به معنای تخلف رانندگان نیست تصریح کرد:  این اطلاعات و داده ها در اختیار پلیس راه قرار می گیرد و تصمیم گیری برای جریمه و اعمال قانون رانندگان با نیروی انتظامی است. 

رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اکنون ۲۲ دستگاه دوربین ثبت تخلف رانندگان در محورهای استان نصب و فعال است. 

در طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی از شنبه هفته گذشته آغاز شده و اجرای آن به مدت ۲ هفته ادامه دارد.

خراسان شمالی از اوایل مردادماه در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد و در هفته های اخیر شمار فوتی های ناشی از این ویروس در استان افزایش یافته است.

این استان در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی مشهدالرضا (ع) و شمال کشور واقع است و سالانه در حدود ۲۰ میلیون مسافر از این استان گذر می کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۵۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان