//
کدخبر: ۲۸۹۲۶۹ //

بارش برف پاییزی، تردد در جاده‌های آذربایجان‌غربی را کُند کرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به بارش برف در اکثر نقاط استان به‌ویژه شهرستان ارومیه و مناطق جنوبی استان گفت: بارش‌ها تردد در اکثر جاده‌ها به‌ویژه مسیرهای اطراف ارومیه را کُند کرده است.

بارش برف پاییزی، تردد در جاده‌های آذربایجان‌غربی را کُند کرد

ارسلان شکری روز پنجشنبه افزود: از جمله محورهایی که زیر بارش سنگین برف است، جاده ارومیه - بند - سیلوانا بوده که موجب اختلال در ترددهای این محور شده است.

وی اضافه کرد: همچنین تردد در محورهای مهاباد - سردشت، پیرانشهر - سردشت و ارومیه - مهاباد نیز به کندی در جریان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: با وجود تداوم بارش برف، اهتمام راهداران موجب شده تا هیچ جاده‌ای بسته نباشد و روند بازگشایی مسیرهای برفی همچنان ادامه دارد.

شکری از شهروندان خواست تا از انجام سفرهای غیرضروری در محورها و مناطق دارای بارندگی اجتناب کرده و در صورت لزوم از سالم بودن وسیله نقلیه و داشتن تجهیزات ایمنی اطمینان یابند.

وی گفت: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مردم در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی محورهای ارتباطی است.

به گزارش فرتاک نیوز، بارش برف از صبح امروز در نقاط مختلف آذربایجان‌غربی و از ظهر امروز، در ارومیه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

طبق پیش‌بینی هواشناسی، احتمال ادامه بارش‌ها تا روز یکشنبه ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۲۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان