//
کدخبر: ۲۸۷۷۴۱ //

تردد درگردنه"مایین‌بلاغ" تکاب - شاهیندژ با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شاهین‌دژ گفت: تردد در گردنه سخت‌گذر "مایین بلاغ" به علت بارش برف و لغزنده بودن جاده تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

تردد درگردنه"مایین‌بلاغ" تکاب - شاهیندژ با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است

کاظم پاشایی دوشنبه شب افزود: با توجه به آغاز اولین برف پاییزی در محور شاهین‌دژ به سمت تکاب، رانندگان وسایل نقلیه برای تردد در گردنه مایین بلاغ از زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی و زمستانی استفاده کرده و سوخت کافی نیز به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه رانندگان از تردد شبانه در این محور خودداری کنند، ادامه داد: به علت بارش برف و کاهش دید تردد خودروهای سنگین از جمله تریلی، وانت و برخی از خودروهای سواری از جمله پیکان در این محور با محدودیت همراه است.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شاهین‌دژ بیان کرد: رانندگان در ۲ روز آینده پیش از تردد از این گردنه از وضعیت جاده مطلع شده و به هشدارهای پلیس راه و راهداری توجه کنند.

به گزارش فرتاک نیوز، پاشایی اظهار داشت: شهروندان هنگام تردد در این محور پتو و لباس گرم به همراه داشته باشند و رانندگان نیز پیش از حرکت از وضعیت فنی خودرو خود اطمینان حاصل کنند.

وی اضافه کرد: با وجود بارش برف، تمام محورهای مواصلاتی و راه‌های دسترسی شهری و روستایی شاهین‌دژ باز بوده و تردد در آنها در جریان است.

وی افزود: شهروندان و مسافران این شهرستان در فصل بارش قبل از سفر بهتر است از وضعیت جاده‌ها با تماس با شماره تلفن ۶۳۲۲۷۳۰-۰۴۴۴ اطلاع پیدا کنند.

شاهین‌دژ دارای ۲۱۶ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۵۳۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت و شوسه است و بیش از ۴۲ درصد راه‌های روستای این شهرستان آسفالت هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۷۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان