//
کدخبر: ۲۷۷۹۱۹ //
‍ مدیرکل راهداری استان کرمانشاه خبر داد:

تردد بیش از ۹۰۲ هزار مسافر در جاده های کرمانشاه

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: ۹۰۲ هزار و ۸۶۸ مسافر شامل مسافران درون استانی و برون استانی در جاده های کرمانشاه تردد داشتند.


تردد بیش از ۹۰۲ هزار مسافر در جاده های کرمانشاه

مهندس فریبرز کرمی اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۱۱۴ هزار و ۵۲۹ سفر اعم از ۷۰ هزار و ۲۸۸ سفر درون استانی و ۴۴ هزار و ۲۴۱ سفر برون استانی در سطح استان کرمانشاه به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: همچنین ۹۰۲هزار و ۸۶۸ مسافر شامل ۴۷۳هزار و ۲۸مسافر درون استانی و ۴۲۹هزار و ۹۸۴ مسافری برون استانی در سطح استان کرمانشاه تردد داشته‌اند.

وی تصریح کرد: ۳۰۱هزار و ۹۸۷ مسافر ورودی به استان و ۴۲۹هزار و ۹۸۰ مسافر خروجی از استان داشته‌ایم.

این مسئول شمار مسافران جابجا شده داخل استان را ۴۷۳ هزار و ۲۸ نفر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۱۳ شرکت و موسسه فعال مسافری، سواری برون شهری و ۲۵ شرکت و موسسه فعال مسافربری مینی بوس رانی در سطح استان کرمانشاه وجود دارد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی شمار شرکت و موسسات فعال مسافری اتوبوسی در استان کرمانشاه را ۳۲ و شرکت ها و موسسات فعال مسافری را ۶۷ واحد اعلام کرد.

کرمی خاطرنشان کرد: ۱۶ پایانه مسافری عمومی فعال و سه پایانه مسافری خصوصی در سطح استان کرمانشاه وجود دارد و همچنین تعداد مراکز طب کار در استان چهار مرکز است.

شهروندان عزیز برای اطلاع از آخرین وضعیت محور های مواصلاتی، ارسال شکایات، پیشنهادات و... میتوانند با تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های استان و کشور تماس بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۹۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان