//
کدخبر: ۲۲۶۳۰۱ //
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد:

نصب ۷۲ دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه ازنصب ۷۲ دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی کرمانشاه خبر داد.

نصب ۷۲ دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 مهندس فریبرز کرمی عنوان کرد: ۷۲ دستگاه ترددشمار در سطح تمامی محورهای اصلی و شریانی استان مجهز نصب شده که محاسبه تردد آنلاین و قابل تفکیک برحسب پنج کلاس وسیله نقلیه، نرخ جریان تردد، سرعت متوسط تردد، تردد روزانه ماهانه و سالانه، ساعات اوج و تردد سنگین از قابلیت های سامانه ترددشماری(سانت) است.

کرمی در ادامه افزود: با استفاده از وب سایت www.141.ir  تصاویر دوربین های نظارت تصویری نصب شده در سطح محورهای مواصلاتی استان به صورت هر پنج دقیقه بروز رسانی می شود و اطلاعات راه ها، مسافت بین شهرها، وضعیت ترافیکی و هواشناسی به وسیله آن قابل دریافت است.

کرمی با بیان اینکه وب سایت مذکور  دارای اپلیکیشن قابل نصب بر روی تلفن همراه است، خاطرنشان کرد: تلفن گویای ۱۴۱ هر دو ساعت یکبار بروز رسانی می شود و از نظر شرایط جوی، ترافیکی، محدودیتهای تردد و امکان ارتباط با اپراتور مرکز مدیریت راه های کشور، همچنین ثبت در لحظه حوادث و سوانح حمل و نقلی در سامانه مربوط و ارسال پیامک تصادفات، شرایط جوی، ترافیکی، پیامک های مدیریتی توسط سامانه ۱۴۱ انجام می شود.

کرمی گفت: ۱۰ تابلو پیام متغیر در محورهای کنگاور-صحنه، اسلام آبادغرب-ایوان و بالعکس، کرمانشاه-اسلام آبادغرب، کرمانشاه-کامیاران و بالعکس، حمیل-پل دختر و بالعکس نصب شده که به وسیله آن نمایش پیام های ترافیکی و ایمنی و محدودیت تردد، شرایط جوی، و... به صورت آنلاین و هوشمند از مرکز انجام می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۶۳۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان