//
کدخبر: ۲۸۸۷۷۹ //
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه:

موجودی مرغ استان، در حد مطلوبی است

روزانه ۴۰ تن مرغ جهت به تعادل رسیدن عرضه و تقاضا و درنهایت کاهش قیمت مرغ با نظارت مستقیم بازرسان سازمان صمت درحال توزیع است.

موجودی مرغ استان، در حد مطلوبی است

 مهندس محسن دارابی؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه؛ ، در چهلمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان، با بیان این مطلب که موجودی مرغ استان، در حد مطلوبی است افزود: با توجه به افزایش قیمت غیرمنطقی و کاذب مرغ در استان و با توجه به موجودی قابل‌قبول مرغ در سردخانه‌های استان، روزانه ۴۰ تن مرغ به بازار جهت رسیدن به تعادل عرضه و تقاضا و درنهایت کاهش قیمت مرغ در بازار و با نظارت مستقیم بازرسان سازمان صمت درحال توزیع است.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی همچنین خاطرنشان ساخت: میزان جوجه ریزی در استان نسبت مدت مشابه سال گذشته ۸ درصد افزایش پیدا کرده است و تا چند روز آینده شایسته شاهد افزایش بیشتر عرضه و کاهش قیمت مرغ در استان خواهیم بود.

رییس سازمان صمت استان در ادامه یکی از عوامل افزایش قیمت مرغ در استان را به خاطر عرضه‌کنندگان مرغ زنده دانست و تاکید کرد: در راستای تأمین سلامت مردم، دامپزشکی باید به بحث زنده فروشی مرغ ورود پیدا کرده و تأییدیه های لازم را صادر کند همچنین از هرگونه خروج غیرقانونی مرغ از استان جلوگیری به عمل آید.

چهلمین جلسه کار گروه تنظیم بازار استان، به ریاست دکتر حاتمی؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه؛ مهندس محسن دارابی؛ رییس سازمان صمت استان و سایر اعضا در سالن جلسات امید استانداری کرمانشاه برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۷۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان