//
کدخبر: ۲۸۶۴۵۱ //

رقابت ۵ متسابق کرمانشاهی برای کسب عنوان برتر در مسابقات سراسری قرآن کریم

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: ۵ متسابق کرمانشاهی فردا (۱۸ آبان) برای کسب عنوان برتر در مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله کشوری در بخش برادران شرکت می کنند.

رقابت ۵ متسابق کرمانشاهی برای کسب عنوان برتر در مسابقات سراسری قرآن کریم

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله کشوری در استان، گفت: ۵ متسابق کرمانشاهی در مسابقات آوایی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش برادران حضور دارند.

به گزارش فرتاک نیوز، ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به آغاز ضبط تلاوت شرکت‌کنندگان در چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش برادران، اظهار کرد: در مسابقات آوایی و در بخش برادران ۵ متسابق از کرمانشاه در مرحله کشوری این دوره مسابقات حضور دارند.

وی با اشاره به نحوه برگزاری این مسابقات به‌دلیل شرایط ناشی از کرونا، افزود: تلاوت شرکت‌کنندگان در چهل و سومین دوره این مسابقات در بخش آقایان از امروز ۱۷ آبان ماه تا ۲۲ همین ماه از مراکز سیمای استان‌های سراسر کشور  ضبط می‌شود.

سهیلی تصریح کرد: این مسابقات در بخش برادران در استان کرمانشاه روز ۱۸ آبان‌ماه برگزار می‌شود و تلاوت‌های ضبط شده پس از تدوین و آماده‌سازی آن برای پخش تلویزیونی و داوری زنده از روز شنبه، ۸ آذر تا روز جمعه، ۱۴ آذرماه از شبکه قرآن پخش می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۴۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان