//
کدخبر: ۲۸۲۷۲۰ //
دادستان کرمانشاه:

با تهدید کنندگان سلامت مردم برخورد می کنیم

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: در شرایط کرونایی فعلی با افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و سلامت مردم را به خطر می اندازند، برخورد می کنیم.

 با تهدید کنندگان سلامت مردم برخورد می کنیم

شهرام کرمی بااشاره به تشدید وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان، اظهارکرد: دستگاه قضایی کرمانشاه در این شرایط از تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا برای حفظ سلامت شهروندان حمایت های کامل را خواهد داشت.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی تصریح کرد: اگر این ستاد برای افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، جریمه ای در نظر بگیرد، در راستای اجرایی شدن آن ورود پیدا می کنیم.   

دادستان کرمانشاه گفت: همچنین، طبق ماده 688 قانون مجازات اسلامی با افرادی که با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی سلامت مردم را به خطر بیندازند، برخورد خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: براساس این قانون، چنین افرادی مشمول جرم تهدید علیه بهداشتی عمومی و سلامت جامعه می شوند، لذا دستگاه قضایی با آنها برخورد خواهد داشت.

کرمی در ادامه با بیان اینکه از دستگاه های مختلف اجرایی استان هم می خواهیم که نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا در حوزه خود دقت و نظارت بیشتری داشته باشند، اعلام کرد: سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی نیز در این زمینه بار سنگینی بر دوش دارد و انتظار داریم که از ارائه خدمت به مسافرین بدون ماسک خودداری کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۲۷۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان