//
کدخبر: ۲۷۸۰۰۲ //

جلسه ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی در دادگستری کرمانشاه

جلسه ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی در دادگستری کرمانشاه با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.

جلسه ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی در دادگستری کرمانشاه

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با بیان اهمیت انتخابات خصوصا در دور دوم برای کاندیداها یادآور شد به دلیل اینکه در این مرحله تنها دو نفر در یک حوزه رقابت می کنند این موضوع سبب حساسیت انتخابات خصوصا برای کاندیداها شده است.

کرمی تاکید کرد ما وظیفه داریم سلامت انتخابات را با تکیه بر اصول پیشگیری که آن را برتر از برخورد می دانیم، فراهم کنیم. اما یقینا اگر تخلفی صورت گیرد دستگاه قضائی برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت البته تاکید می کنیم اصول ما بر پیشگیری است و آن را مقدم می دانیم.

به گزارش فرتاک نیوز،ایشان با اشاره به شرایط کشور از لحاظ شیوع ویروس کرونا و اینکه این بیماری سبب شده است بسیاری از موضوعات مهم ملی و مذهبی تحت تاثیر قرار گیرد و حتی تعطیل شوند خاطرنشان ساخت سلامت مردم خط قرمز ماست بنابراین به کاندیداها و طرفداران آنها توصیه می کنیم در این ایام تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و هرگز از آنها تخطی نکنند تا انشاء الله شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و تاثیرگذار باشیم.

پیش از سخنان دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه حجت الاسلام مفید رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه نیز به بیان توصیه هایی چند در خصوص نحوه و نگرش به انتخابات اشاره کرد و یادآور شد همه ما وظیفه داریم با عمل کردن به مسئولیتهای قانونی خود زمینه ساز برگزاری انتخابات درست، شفاف و تاثیرگذار باشیم تا ماحصل انتخاب مردم به مجلس راه پیدا کند.

ایشان افزود یکی از شعارهای کاندیداها حفظ مصالح مردم است و ما هم امیدواریم اینگونه باشد در این شرایط بیماری که دامن گیر جامعه جهانی شده است باید این مصلحت مردم را بیش از هر زمان دیگری رعایت کنند و سبب ایجاد مشکل برای مردم نشوند.

رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه تصریح کرد ان شاءالله انتخابات برگزار خواهد شد و به کاندیداها توصیه می کنیم اگر چنانچه بعد از برگزاری انتخابات به نتیجه آن اعتراضی دارند تنها از طرق قانونی پیگیری کنند و از هرگونه التهاب آفرینی و جنجال خودداری نمایند.

ایشان به مسئولین مرتبط توصیه کرد که همواره فضای مجازی را چه در دوران تبلیغات و چه بعد از برگزاری انتخابات رصد کنند و اگر تخطی صورت گرفت تذکر داده شود.

انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرحله دوم در دو حوزه انتخابی کرمانشاه و اسلام آبادغرب در روز 1399/6/21 برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۰۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان