//
کدخبر: ۲۷۴۲۴۵ //
دادستان کرمانشاه:

در برخورد با اراذل و اوباش اغماضی نمی کنیم

دادستان کرمانشاه از برخورد با اراذل و اوباش بدون هیچگونه اغماضی خبر داد.

در برخورد با اراذل و اوباش اغماضی نمی کنیم

 شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، با اشاره به درگیری عده ای از اراذل و اوباش در یکی از خیابان کرمانشاه طی روزهای گذشته، اظهارکرد: در این درگیری تعدادی از اراذل و اوباش به مغازه یکی از کسبه بلوار شهید مصطفی امامی حمله ور شده و ضمن وارد کردن خساراتی به مغازه، صاحب مغازه را نیز مجروح کردند.

به گزارش فرتاک نیوز،وی تصریح کرد: متاسفانه چندساعتی پس از وقوع این درگیری فیلم آن بسرعت در فضای مجازی منتشر شد و نگرانی هایی را بین شهروندان ایجاد کرد.

دادستان کرمانشاه تاکید کرد: در این راستا، از فرماندهی انتظامی استان درخواست پیگیری سریع و دستگیری عاملین این حادثه را داشتیم که منجربه دستگیری تعدادی از اراذل مذکور شد.

وی بابیان اینکه تعدادی از اراذل فراری هم تحت پیگیر قانونی قرارگرفته اند، عنوان کرد: پرونده این درگیری در دادسرای عمومی و انقلاب استان تشکیل شده و بصورت ویژه رسیدگی آن را در دستورکار قرار داده ایم.

کرمی در ادامه با تاکید براینکه انجام چنین اقداماتی در جامعه مغایر با فرهنگ عمومی و موجب رعب و  وحشت و کاهش حفظ امنیت در میان شهروندان است، اعلام کرد: دادستانی کرمانشاه به هیچ عنوان چنین رفتارهایی را از سوی اراذل و اوباش تحمل نمی کند و حداکثر توان خود را برای برخورد با مسببان حوادث اینچنینی و مجازات آنها بکار خواهیم گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۲۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان