//
کدخبر: ۲۷۷۵۶۶ //

تقدیر فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) از رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان

سردار ریحانی؛ فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با اعطای لوحی از اقدامات رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه، در راستای اجرای برنامه‌های مرتبط با جهش تولید، پشتیبانی از برنامه ها و فعالیت های بسیج تقدیر نمود.

تقدیر فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) از رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان

در بخشی از این لوح آمده است: ((جناب آقای محسن دارابی؛ ریاست محترم سازمان صمت استان کرمانشاه، سلام‌علیکم؛ فرصت خدمت به مردم هدیه ای است الهی که خدای متعال به بندگان مخلص عطا می‌فرماید. بدین وسیله لازم می‌دانم از زحمات و همکاری‌های خالصانه آن برادر بزرگوار که با مجموعه سپاه استان در راستای اجرای برنامه‌های بسیج این شجره طیبه را داشته‌اید، تقدیر و تشکر به عمل آورم.))

به گزارش فرتاک نیوز، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان؛ در این دیدار گزارشی از اقدامات سازمان در هفته دولت را ارائه داد و افزود: بهره‌برداری از 55 پروژه صنعتی و معدنی با 185 میلیارد تومان و ایجاد 1210 فرصت شغلی در هفته دولت تنها بخشی از اقدامات سازمان در راستای تحقق شعار سال (جهش تولید) است.

 دارابی با بیان مطالب فوق افزود: با یاری خداوند متعال بنا داریم که از آبان‌ماه سال جاری چندین پروژه صنعتی ازجمله طرح قوطی سازی زمزم، بیو ایمپلنت، بیو اتانول، طرح توسعه غرب کارتن، فاز جدید اکسل شرکت صنعت گستر سدید را با سرمایه‌گذاری بیش از 1500 میلیارد تومان به بهره‌برداری برسانیم.

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در پایان یادآور شد: همکاری و مساعدت صندوق توسعه ملی در اعطای تسهیلات به طرح‌های صنعتی در استان می‌تواند در جهت تکمیل این پروژه‌های صنعتی راه‌گشا باشد.

 سردار ریحانی؛ فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) صبح امروز چهارشنبه 12 شهریور ماه سال جاری، با مهندس دارابی؛ رییس سازمان صمت استان کرمانشاه در سالن جلسات این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

photo_2020-09-02_14-19-04

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۵۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان