//
کدخبر: ۲۷۰۷۸۷ //
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه:

افتتاح و بهره برداری از پروژه بیوایمپلنت در هفته دولت

با پی گیری مسئولین استانی، پروژه بیوایمپلنت در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

افتتاح و بهره برداری از پروژه بیوایمپلنت در هفته دولت
به گزارش فرتاک نیوز،

 محسن دارابی؛ رییس سازمان صمت استان کرمانشاه در سی و هفتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه گفت: 3 پروژه ایران خودرو کرمانشاه، بیوایمپلنت و بیواتانول از عمده مصوبات سفر مقام معظم رهبری در حوزه صنعت استان کرمانشاه است.

رییس سازمان صمت استان در ادامه افزود: با اهتمام دولت تدبیر و امید، واحد تولیدی ایران خودرو کرمانشاه در سال 1396 در فضایی بالغ بر 102 هزار مترمربع با حضور معاون اول رییس جمهور افتتاح و به بهره برداری رسید.

مهندس دارابی در ادامه تاکید کرد: از عمده مطالبات مسئولین استان و خواست مردم به منظور کاهش نرخ رشد بیکاری استان و توسعه اقتصادی؛ این است که ظرفیت اسمی شرکت ایران خودرو که 100 هزار دستگاه در سال است، محقق شود.

دارابی افزود: با پی گیری مسئولین استانی، پروژه بیوایمپلنت در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

رییس سازمان صمت در پایان اظهار داشت: سعی ما بر این است که پروژه بیواتانول نیز تا پایان سال، عملیات اجرایی آن نهایی و به افتتاح و بهره برداری برسد.

سی و هفتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور مهندس بازوند؛ استاندار کرمانشاه، دکتر مقیمی؛ مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، حاج آقا حسینی کیا؛ نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی، مهندس محسن دارابی؛ رییس سازمان صمت استان کرمانشاه در سالن جلسات شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.

1234

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۷۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان