//
کدخبر: ۲۷۰۷۸۶ //

بکارگیری دو خودرو جدید آتشنشانی کرمانشاه

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه از اضافه شدن دو دستگاه خودرو اطفایی سنگین به مجموعه آتشنشانی کرمانشاه خبر داد.

بکارگیری دو خودرو جدید آتشنشانی کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 آتش‌پاد غلامرضا رضایی رضایی اظهار داشت: با توجه به اضافه شدن یک ایستگاه به مراکز یازده گانه آتشنشانی، دو خودرو اطفایی سنگین به مجموعه خودروهای اطفایی سازمان اضافه شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه امسال نتیجه حمایت‌های مجموعه مدیریت شهری و همدلی شورای شهر کرمانشاه با شهرداری در زمینه توسعه ایستگاه‌های آتش نشانی و ایمنی آشکار خواهد شد، تصریح کرد: با افتتاح ایستگاه یازدهم و بکارگیری این دو خودرو اطفایی بسیاری از نیاز‌ها برطرف شده و قطعا این مساله در کیفیت ارائه خدمات  به شهروندان تاثیر خواهد داشت.

وی گفت: دغدغه‌ جدی دکتر طلوعی شهردار ، بحث حفظ ایمنی شهروندان است و اگر نبود حمایت‌های ویژه و پیگیری‌های او امروز ایستگاه یازدهم و این دو دستگاه خودرو سنگین اطفایی را نداشتیم.

آتش‌پاد رضایی ادامه داد: با اضافه شدن این دو خودرو، در حال حاضر مجموعه آتشنشانی با ۵۳ خودرو سبک و سنگین اطفایی و ۶ خودرو سبک و سنگین امدادی آماده خدمت به همشهریان است.

وی  در پایان خاطرنشان کرد: ۲۶۰ نیروی عملیاتی آتشنشان و امدادی در حال حاضر در سازمان آتشنشانی شهرداری کرمانشاه مشغول فعالیت هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۷۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان