//
کدخبر: ۲۷۲۷۲۹ //

آموزش های رایگان مهارتی به مددجویان مشمول خدمت سربازی ارائه می شود/ صدور بیش از ۷۷ هزار پرونده الکترونیک در بیمارستان های دانشگاهی

مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: بیش از ۷۷ هزار پرونده الکترونیک در بیمارستان‌های دانشگاهی صادر شده است

آموزش های رایگان مهارتی به مددجویان مشمول خدمت سربازی ارائه می شود/ صدور بیش از ۷۷ هزار پرونده الکترونیک در بیمارستان های دانشگاهی
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: به منظور استقرار دولت الکترونیک به جهت کاهش تقاضا‌های القایی و صرفه جویی در کاغذ و تسهیل در ارائه خدمت به بیمه شدگان که مقدمه حذف دفترچه است بیش از ۸۰ درصد مطب‌های طرف قرار داد و بیش از ۷۰ درصد داروخانه‌های استان کرمانشاه به سامانه  نسخه نویسی و استحاق سنجی سازمان بیمه سلامت اتصال پیدا کرده اند.

کیومرث مظفری با بیان اینکه به زودی  رقم  صد درصدی طرح نسخه نویسی الکترونیک با تعامل خوب جامعه پزشکی محقق خواهد شد افزود: سامانه الکترونیکی استحقاق سنجی در کلیه بیمارستان‌های دانشگاهی در حال انجام است و تا شهریور ماه در بیمارستان‌های غیر دانشگاهی مستقر می‌شود.

او بیان کرد: بیش از  ۷۷ هزار پرونده الکترونیک  در بیمارستان‌های دانشگاهی و در مطب‌ها و مراکز پاراکلینیک یک صد و ۵۵ هزار نسخه الکترونیک صادر شده که رقم قابل توجهی است.

به گفته این مقام مسئول برای کاهش  تردد بیمه شدگان روستایی و دارندگان دفترچه بیمه سلامت، دفترچه‌هایی که فاقد اعتبار هستند و نسخه سفید دارند برای یکبار و به مدت ۶ ماه تمدید اعتبار شده اند.

او بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا از اسفندماه تا پایان تیرماه ۲۵۰ میلیارد تومان از سوی سازمان بیمه سلامت به استان تخصیص داده شده است و پرداخت‌های ما به مراکز دانشگاهی تا ۷۰ درصد خردادماه در بخش غیردانشگاهی تا پایان خرداد تسویه شده است.

مظفری افزود: مددجویان کمیته امداد نیازی به ثبت نام آزمون ارزیابی نداشته است و دفترچه‌های آن‌ها رایگان است و به مراکز درمانی ابلاغ کردند.

او به هم استانی‌های استان توصیه کرد: زدن ماسک و شستشوی دست و فاصله گذاری اجتماعی را برای شکست این ویروس منحوس رعایت کنند چراکه این یک حق شهروندی است و من هم باید ماسک بزنم تا حقوق و سلامتی هم استانی هایمان  حفظ شود

منبع خبر: باشگاه خبرنگاران

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۷۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان