//
کدخبر: ۲۷۱۹۸۱ //

‍ اعطای تسهیلات به آسیب دیدگان از کرونا در بخش حمل و نقل عمومی/تخصیص وام ۶ و ۱۳میلیونی به آسیب دیدگان از کرونا در بخش حمل و نقل استان کرمانشاه

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از اعطای تسهیلات به آسیب دیدگان از کرونا در بخش حمل و نقل عمومی خبر داد.

‍ اعطای تسهیلات به آسیب دیدگان از کرونا در بخش حمل و نقل عمومی/تخصیص وام ۶ و ۱۳میلیونی به آسیب دیدگان از کرونا در بخش حمل و نقل استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه از آغاز شیوع ویروس کرونا تابه امروز شاغلین بخش حمل و نقل اعم از رانندگان بخش مسافری و همچنین شرکت های فعال حمل و نقل  بیشترین آسیب را به خود دیده اند گفت: ثبت نام برای دریافت این تسهیلات شروع شده و رانندگانی که تا امروز ثبت نام نکرده اند تا پنجم مرداد ماه فرصت دارند.

وی اظهار داشت: این تسهیلات شامل رانندگانی می شود که دارای کارت هوشمند فعال بوده، بیمه بهمن ماه خود را واریز کرده وهمچنین استراحت پزشکی در بهمن ماه نداشته اند.

کرمی گفت: داشتن مدرک شغلی راننده اعم از گواهینامه، کارت هوشمند معتبر، کارت ملی و شناسنامه را از الزامات ثبت نام در این طرح عنوان کرد و گفت رانندگان می توانند با مراجعه به سایت کارا وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ثبت نام خود را انجام داده ودر صورت تایید، بانک مورد نظر را نیز انتخاب کنند.

وی خاطر نشان کرد درخواست رانندگان فاقد مشکل به سایت بانک عامل ارجاع داده می شود و جهت دریافت تسهیلات به شعبات مورد نظر معرفی خواهند شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه  با بیان اینکه رانندگان برای دریافت این تسهیلات نیاز به هیچ ضامنی نداشته و فقط ارائه چک راننده یا سفته کافی است ادامه داد: این وام با سود بانکی ۱۲درصد، با اقساط ۲۴ماهه و با ۴ماه دوره تنفس به رانندگان بخش مسافری ارائه می شود.

کرمی همچنین از اعطای تسهیلات ۱۲میلیون تومانی به شرکت های حمل ونقل مسافری و مجتمع های خدماتی ،رفاهی و بین راهی آسیب دیده از کرونا در استان کرمانشاه خبر داد و بیان کرد: هریک از شرکت ها و یا مجتمع هایی که در این مدت کسب و کارشان مختل شده اما کارگر فعال دارند و بیکار نشده اند می توانند با ثبت نام در سایت مذکور با همان شرایط اشاره شده نسبت به اخذ وام خود اقدام کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۹۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان