//
کدخبر: ۱۴۲۵۶۱ //
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه:

کرمانشاه جایگاه اول جابه‌جایی ده کالای عمده را دارد

بیش از پنج و نیم میلیون تن کالا درمحورهای استان کرمانشاه جابه‌جا شده است.

کرمانشاه جایگاه اول جابه‌جایی ده کالای عمده را دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: بیش از پنج و نیم میلیون تن کالا طی هفت ماه ابتدای سال در محورهای استان کرمانشاه جابه‌جا شده است.

او افزود: آمار واصله از ابتدای سال 97 تاکنون نشانگر جابجایی پنج میلیون و 685 هزار و 257 تن کالا از محورهای استان کرمانشاه می‌باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: این میزان کالای جابه‌جا شده در قالب 378 هزار و 645 سفر کامیون صورت گرفته است.

کرمی ادامه داد: عمده کالاهای جابه‌جا شده از قبیل؛ سیمان، گندم انسانی، کود اوره، کنجاله، کلینگر، گازوییل، مازوت، پلی‌اتیلن، چغندرقند و ... می‌باشد.

 وی افزود: حدود 50 درصد از تولیدات و بار استانکرمانشاه، مختص به سیمان و محصولات پتروشیمی می‌باشد.

افزود: ازمجموع کالاهای جابجا شده در استان ،سیمان با مقدار یک میلیون و 115 هزار و347 تن در قالب 55 هزار و 909 سفر بیشترین سهم جابجایی را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: پس از سیمان، گندم انسانی با 367 هزار و 488 تن در قالب 15 هزار و 364 سفر وکود اوره با 350 هزار و 678 تن در قالب 14 هزار و 693 سفر کامیون جایگاه دوم و سوم را دارند.

کرمی ادامه داد: شهرستان کرمانشاه در زمینه جابه‌جایی این ده کالای عمده جایگاه اول را نسبت به سایر شهرستان‌ها به خود اختصاص داده است.

او افزود: در حال حاضر تعداد هشت انجمن صنفی کارگری حمل و نقل کالا و سه انجمن صنفی شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل بار در بخش حمل و نقل کالای استان کرمانشاه مشغول فعالیت می‌باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۲۵۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان