//
کدخبر: ۱۳۰۵۲۹ //
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

۳۱ شرکت متخلف حمل و نقل جریمه و پروانه ۵ شرکت در استان کرمانشاه لغو شد

  ۳۱ شرکت متخلف حمل و نقل جریمه و پروانه  ۵ شرکت در استان  کرمانشاه لغو شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 n82754474-72035345 فریبرز کرمی به برگزاری جلسات کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ از ابتدای سال تاکنون اشاره کرد و گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ درشش ماهه  سال جاری ، ۱۵ جلسه رسیدگی به تخلفات هشتاد و یک  شرکت مؤ سسه حمل و نقل کالا و مسافر تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد.

وی افزود: از مجموع تصمیمات اتخاذ شده ۸۱ رأی شامل: سی و یک مورد جریمه ، ۳۵ مورد تبرئه، پنج مورد لغو پروانه، تعطیلی یک شرکت و لغو پروانه تعلیقی آن و نیز صدور ۹ مورد تذکر بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در مدت مشابه سال قبل نیز هفت نشست کمیسیون ماده ۱۲تشکیل و به ۶۱ مورد تخلف شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقلی(کالا و مسافر) رسیدگی کردو گفت: از مجموع تصمیمات صادره ۲۸ مورد تذکر، هفده  مورد تبرئه و ۱۶ مورد جریمه اجرایی شد.

کرمی همچنین از برگزاری جلسه کمیسیون ماده ۱۱به منظور صدور، تمدید، تعویض و لغو برگ فعالیت رانندگان حمل و نقل بار و مسافر برون شهری و روستایی و رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای رانندگان بخش عمومی حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر خبر داد و گفت: در نیمه نخست امسال ، دوازده جلسه کمیسیون ماده ۱۱تشکیل و به تخلفات صد و 23 راننده رسیدگی و تصمیماتی گرفته شده است که از مجموع تصمیمات صادره: ۷۵ مورد تذکر، هشت مورد برائت و ۴۰ مورد منجر به غیرفعال کردن کارت هوشمند راننده شده است.

او افزود: در مقایسه با شش ماهه سال قبل با تشکیل جلسات این کمیسیون، ۹ جلسه تشکیل و به تخلفات 113 راننده رسیدگی و تصمیم‌گیری شد، که از مجموع آرای صادره ۲۹ مورد تذکر، شانزده مورد تبرئه، ۶۰ مورد منجر به غیرفعال کردن کارت هوشمند رانندگان متخلف شد و نیز  همچنین دو مورد در حال بررسی می‌باشد.

خبرنگار: طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۰۵۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان