//
کدخبر: ۲۵۲۶۵۱ //
‍ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه :

محدودیتی در بخش حمل و نقل بار نداریم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از عدم محدویت در بخش حمل و نقل بار در استان خبر داد.


محدودیتی در بخش حمل و نقل بار نداریم
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمانشاه گفت: از آنجایی ترانزیت به موضوع صادرات و واردات کالا مربوط است برای این بخش هیچ محدودیتی ایجاد نکرده ایم.

مهندس کرمی از استقرار پایگاه هایی برای شستشو کامیون های بخش ترانزیت در قصرشیرین خبر داد و گفت: کامیون هایی که وارد پایانه مرزی پرویزخان می شوند وکامیون های ورودی از قسمت عراق، باید از گیت هایی عبور کنند که برای شستشو و ضدعفونی کردن نصب شده اند.

وی همچنین از شستشو و ضدعفونی مستمر سالن های تجاری و مسافربری پرویز خان خبرداد و گفت: به منظور کنترل بخش ترانزیت سه ایستگاه ثابت و یک ایستگاه سیار کار شستشو و ضدعفونی کامیون ها را انجام می دهند.

تجمع رانندگان در محیط بسته پایانه بار ممنوع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اعلام اینکه در بخش بار نیز محدودیتی نداریم، گفت: برای تامین مایحتاج مردم نمی توانیم محدودیتی برای تردد این بخش داشته باشیم اما تجمع رانندگان در محوطه پایانه بار ممنوع شده است و انجام امور اداری رانندگان به بیرون از محوطه در فضای باز و چینش صندلی هایی با فاصله منتقل شده است.

به گفته کرمی ساختمان اداری نیز به صورت مرتب ضدعفونی می شود و ناوگان حمل و نقل بین شهری استان کرمانشاه ۳۰۰ دستگاه اتوبوس ، هزار دستگاه سواری و ۷۰۰ دستگاه مینی بوس دارد که زیر نظر ۷۵ شرکت خصوصی فعالیت می کنند همچنین سه شرکت در بخش ترانزیت و نیز ۸۵ شرکت در بخش بار در استان کرمانشاه فعال هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۶۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان