//
کدخبر: ۲۶۹۰۸۶ //
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

تشریح میزان حمل ونقل کالا طی سه ماهه اول سال جاری دراستان کرمانشاه/ جابجایی یک میلیون و ۸۵۸ هزارو ۸۰۵ تن کالا در سه ماهه اول سال جاری

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در تشریح میزان حمل ونقل کالا طی سه ماهه اول سال جاری و در استان کرمانشاه گفت: یک میلیون و ۸۵۸ هزارو ۸۰۵ تن کالا طی این مدت در استان جابجا شده است.

تشریح میزان حمل ونقل کالا طی سه ماهه اول سال جاری دراستان کرمانشاه/ جابجایی یک میلیون و ۸۵۸ هزارو ۸۰۵  تن کالا در سه ماهه اول سال جاری
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اظهار داشت: ۸۲ شرکت  وموسسه حمل ونقل کالا در استان کرمانشاه در حال فعالیت هستند‌ و در این زمینه ۱۸ هزارو ۹۴۴ راننده کامیون فعال حمل ونقل هم در استان فعالیت دارند.

وی همچنین تعداد ناوگان کامیون حمل ونقل کالا برون شهری در استان را ۱۲ هزارو ۴۹۲ دستگاه عنوان کرد و افزود : ۷۸۰ راننده فعال نیز در ناوگان وانت باری در حال خدمت رسانی هستند.

مهندس کرمی در ادامه تعداد ناوگان وانت باری فعال در استان را ۱۴ هزارو ۳۵۹ دستگاه عنوان کرد و گفت: ۸۲ شرکت وموسسه حمل ونقل کالا نیز در استان کرمانشاه فعالیت می کنند.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از صدور ۱۱۹ هزار و ۱۴۴ مورد

 بارنامه در ۳ ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: در این مدت ۱۱۲ هزارو ۵۰۰ مورد حواله نیز صادر شده است .

این مقام مسئول توزیع حواله لاستیک حمایتی را در این مدت را ۸ هزارو ۹۵۸ حلقه عنوان کرد و بیان داشت: مقدار کالای جابجا شده در این مدت نیز  یک میلیون و ۸۵۸ هزارو ۸۰۵  تن بوده است و بیشترین تناژ حمل کالا  هم مربوط به شهرستان کرمانشاه با وزن یک میلیون ۴۴۹ هزارو ۶۸۹  می باشد.

کرمی همچنین عمده کالاهای حمل شده دراستان کرمانشاه و در مدت ذکر شده را سیمان - کلینگر - اوره - پلی اتیلن - گندم انسانی - هیدرو کربن - سنگ سنگبری - انواع بنزین ، گازوئیل  و انواع آجر اعلام کرد و گفت: بیشترین کالای حمل شده در این مدت سیمان بوده است

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: در سه ماهه اول سال جاری۲۶ مورد بازدید ونظارت برعملکرد لغو وفعالیت رانندگان بخش کالا انجام گرفته است و بیش از۲۸۴ مورد بازدید ونظارت از ناوگان هم انجام شده است.

وی در پایان تعداد پروانه های تمدید شده شرکت ها وموسسات حمل ونقل کالا را هم ۱۸ مورد عنوان کرد.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۰۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان