//
کدخبر: ۲۶۷۰۱۲ //

زمینه هم افزایی در مسیر توسعه گردشگری شهری غرب کشور در حال شکل گیری است

در راستای تحکیم ارتباطات و ارتقای همکاری در زمینه گردشگری شهری نشستی با عنوان زاگرس نشینان در شهر همدان و به میزبانی دهکده توریستی گنجنامه با حضور مدیران گردشگری شهرداری های همدان کرمانشاه و سنندج برگزار شد.

زمینه هم افزایی در مسیر توسعه گردشگری شهری غرب کشور در حال شکل گیری است
به گزارش فرتاک نیوز،

 در این نشست که رئیس سازمان فرهنگی شهرداری همدان و نمایندگان بخش خصوصی صنعت گردشگری همدان نیز حضور داشتند، ابعاد تفاهم‌نامه مشترک سه شهر مذکور در سطح کارشناسی بررسی گردید و پیش نویس تفاهم‌نامه توسط مدیران گردشگری شهرهای همدان کرمانشاه و سنندج امضا و مقرر گردید پس از بررسی های بیشتر تفاهم نامه نهایی، با موضوع ایجاد کریدور گردشگری غرب کشور توسط مدیران ارشد شهرداری ها امضا گردد.

 به گفته ایمان درخشی رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، شکل‌گیری این تفاهم نامه قطعی بوده و کارشناسان سه شهر مذکور به دنبال واژه مناسب برای این اتفاق مبارک می باشند،که تاثیر بسزایی در ارتقای صنعت گردشگری شهری برای همدان به عنوان دروازه داخلی غرب کشور و سنندج و کرمانشاه به عنوان دروازه های برون مرزی اقلیم کردستان و عتبات عالیات خواهد داشت .

گفتنی است در حاشیه این نشست دو تفاهم نامه در راستای اعزام گردشگر توسط شهرداری کرمانشاه و ارائه خدمات ویژه شامل تخفیفات خاص فی مابین اداره گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه و مجموعه های تفریحی توریستی گنجنامه همدان و علیصدر منعقد گردید که می‌تواند به اتفاقات خوبی در راستای احیای صنعت گردشگری در شرایط کنونی و رفاه همشهریان عزیز منجر شود.

 همچنین در تفاهم نامه های آتی مواردی همچون تبادل فضاهای تبلیغاتی، برگزاری دیدار های مشترک و احیای منطقه گردشگری غرب کشور توسط کرمانشاه، همدان و سنندج پیش بینی شده و امید است زمینه هم افزایی در مسیر توسعه گردشگری شهری غرب کشور را فراهم سازد.

 

  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۰۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان