//
کدخبر: ۲۵۱۶۱۲ //
مدیر عامل شرکت گردشگری سرزمین سفر:

کرونا بحرانی گذراست، اما برای نجات گردشگری بعداز کرونا چه باید کرد؟!

کرونا عامل مهمی در شناخته شدن هر چه بیشتر صنعت گردشگری بود و اما کرونا صنعت بودن گردشگری را به باور عده‌ای در کشور رساند.

کرونا بحرانی گذراست، اما برای نجات گردشگری بعداز کرونا چه باید کرد؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

مسعود رنجبر مدیر عامل شرکت گردشگری سرزمین سفر و رئیس آژانس لندتراول با بیان این که کرونا صنعت بودن گردشگری را به باور عده‌ای در کشور رساند، ساخت انیمیشن و تهیه وب‌سایت جامع گردشگری را در این دوران به اهل‌فن گردشگری پیشنهاد کرد.

وی با اشاره به این که کرونا عامل مهمی در شناخته شدن هر چه بیشتر صنعت گردشگری بود، افزود: تنها اتفاق خوبی که در بحران کرونا برای صنعت گردشگری افتاد این بود که عده‌ای به این باور رسیدند که گردشگری یک صنعت در کشور با تعداد زیادی ذی‌نفع است که اکنون همه این شاغلان درگیر مسئله کرونا و بیکاری شده اند.

مدیر عامل شرکت گردشگری سرزمین سفر و رئیس آژانس لندتراول گفت: کرونا بحرانی گذراست، استفاده از فرصت کنونی را برای فعالان این صنعت ضروری است.

رنجبر ادامه داد: نباید این فرصت از دست برود و این ایام بیکاری فرصت مغتنمی برای ساخت انیمیشن و معرفی میراث دیار باستانی - تاریخی و تفرجگاه و طبیعت بکر کرمانشاه است و تمام اهل‌فن می‌توانند از این فرصت بهره‌برداری کنند.

وی تهیه یک وب‌سایت جامع گردشگری را در این فرصت بیکاری پیشنهاد کرد و گفت: تولید محتوای کاملاً مجازی بدون نیاز به خروج از منزل و در معرض ریسک قرار گرفتن، اقدامی است که نه تنها می‌تواند به ارتقای صنعت گردشگری کرمانشاه در آینده کمک کند بلکه در شرایط کنونی و با توجه به ضرورت در خانه ماندن، اقدامی سرگرم کننده و مؤثر در خانه‌نشینی خواهد بود.

مدیر عامل شرکت گردشگری سرزمین سفر و رئیس آژانس لندتراول گفت: جمع‌آوری و متمرکز کردن تمام محتوایی که در سال‌های گذشته و دوره‌های مختلف تهیه شده را از دیگر اقدامات مؤثر برای دوران کنونی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۶۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان