//
کدخبر: ۲۵۰۴۴۵ //
رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه مطرح کرد؛

بررسی خسارت فعالان اقتصادی کرمانشاه ناشی از شیوع کرونا توسط اتاق بازرگانی / همه موظف به همکاری با مسئولان و ماندن در خانه هستیم

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه از همه فعالان اقتصادی استان کرمانشاه خواست با مسئولان در زمینه غلبه بر بحران کرونا همکاری کنند و گفت: میزان ضرر و زیان فعالان اقتصادی ناشی از اپیدمی کرونا توسط اتاق بازرگانی انجام می‌گیرد.

بررسی خسارت فعالان اقتصادی کرمانشاه ناشی از شیوع کرونا توسط اتاق بازرگانی / همه موظف به همکاری با مسئولان و ماندن در خانه هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

کیوان کاشفی در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: از همه فعالان اقتصادی استان کرمانشاه درخواست می‌شود با مسئولان در زمینه غلبه بر بحران کرونا همکاری کنند.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه با تاکید بر اینکه فعالان اقتصادی استان در خانه به‌عنوان امن‌ترین مکان برای مقابله با کرونا بمانند، گفت: ماندن افراد مختلف جامعه در خانه نقش مهمی در مهار شیوع ویروس کرونا دارد.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران از انجام اقدامات کارشناسی دقیق برای بررسی خسارت و زیان وارد از شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف خبر داد.

کاشفی سنجش میزان ضرر و زیان فعالان اقتصادی ناشی از اپیدمی کرونا را اقدامی مطالعاتی و علمی بیان کرد و افزود: مطالعه خسارت اقتصادی این بحران توسط اتاق بازرگانی انجام می‌گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای جبران ضرر و زیان واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی با همکاری مسئولان و نمایندگان به‌کار می‌گیریم، تصریح کرد: این اقدامات پس از مهار این بحران نتیجه می‌دهد.

وی مهمترین موضوع در شرایط فعلی را مشارکت همه مردم برای مهار شیوع ویروس کرونا دانست و متذکر شد: مشارکت همه مردم و مسئولان قطعا نتیجه‌بخش خواهد بود و باید این موضوع به‌صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد.

کاشفی تاکید کرد: در شرایط فعلی باید توجه جدی داشته باشیم فعلا مهار شیوع این ویروس اولویت اصلی است و همه باید نهایت مشارکت و همکاری را با کادر درمانی برای کنترل اوضاع داشته باشند.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران گفت: اتاق بازرگانی با یک برنامه‌ریزی مدون علاوه بر توجه به فعالان اقتصادی، اقدامات اساسی و خوبی برای پشتیبانی از مراکز درمانی انجام داده است که به‌زودی اجرایی می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه مشارکت همه مردم، فعالان اقتصادی و مسئولان برای تقویت کادر درمانی و آموزش مردم را مورد تاکید قرار داد و از مهمترین راهکارهای کنترل زودتر این بحران برشمرد و گفت: کنترل هر چه زودتر این بحران از تبعات مختلف آن در بخش سلامت، اقتصاد و... می‌کاهد.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران خاطرنشان کرد: ورود نیروهای مسلح در کنار متولیان امر برای مهار شیوع ویروس کرونا به فرمان مقام معظم رهبری موجب دلگرمی کادر درمانی و مردم شده و قطعا با همدلی و مشارکت این بحران را سپری می‌کنیم و البته از این روزهای سخت می‌توان درس‌های بزرگی نیز کسب کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۰۴۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان