//
کدخبر: ۲۵۰۰۲۳ //

پایش و تب سنجی و توزیع بیش از ۵۰ هزار بروشور آموزش پیشگیری از کرونا در کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت استان کرمانشاه از تب سنجی، توزیع ماسک و توزیع بروشور آموزش پیشگیری از ویروس کرونا و آگاه سازی مردم جهت مقابله با این ویروس خبر داد.

به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود : همزمان با گسترش ویروس کرونا تیم های امداد و نجات جمعیت استان در مبادی ورودی کلیه شهرستان ها و فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی ، ترمینال شهید کاویانی و راه آهن شهر کرمانشاه مستقر که تاکنون بیش از ۱۳۶ هزار و ۲۰۰ نفر مورد تب سنجی قرار گرفته است .

وی خاطرنشان کرد : حدود ۳۱۰ هزار ماسک ساده و فیلتر دار نیز در بین ادارات دولتی و ارگانهای نظامی ،انتظامی ،سپاه ، کلیه بانکها و دستگاههای خدمات رسان و شهرداری ، پایگاه های سلامت جمعیت استان بصورت رایگان توزیع گردید ،قابل ذکر است از این تعداد  بالغ بر ۱۱۰ هزار ماسک نیز جهت استفاده کادر درمانی اعم از پزشک و پرستار  به دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی  استان تحویل گردید.

دکتر فرزین معتمدی ضمن تشکر از همکاری مردم شریف استان در مقابله با ویروس کرونا از آنها خواست به توصیه های مسئولین و کارشناسان مربوطه توجه بیشتری داشته و حتی الامکان در خانه بمانند .

عکس : بهمن زارعی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۰۰۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان