//
کدخبر: ۲۶۵۴۸۹ //

وزیر راه و شهرسازی: عملیات اجرایی پروژه چهار بانده شهرستان پارس‌آباد مغان سال آینده به اتمام می‌رسد

وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی چهار بانده محور مواصلاتی شهرستان پارس‌آباد با جدیت ادامه می‌یابد و عملیات اجرایی این پروژه سال آینده به اتمام رسیده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وزیر راه و شهرسازی: عملیات اجرایی پروژه چهار بانده شهرستان پارس‌آباد مغان سال آینده به اتمام می‌رسد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد اسلامی بعد از ظهر امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی منطقه مغان اظهار داشت: تمامی مسائل و مشکلات مربوط به حوزه راه و جاده‌ها در شمال استان اردبیل به ویژه منطقه مغان مورد بررسی قرار گرفته و برای حل آنها تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به وضعیت پروژه‌های جاده‌ای در شمال استان افزود: در حال حاضر در این منطقه در بحث پروژه‌ها و طرح‌های جاده‌ای یکی از مهم‌ترین و اولویت‌دار ترین پروژه‌ها عملیات اجرایی چهار خطه محور مواثلاتی پارس‌آباد به اردبیل است که با اهتمام ویژه‌ای پیگیری می‌شود.

اسلامی با تأکید بر همکاری مطلوب کشاورزان منطقه مغان برای توسعه راه‌ها و جاده‌ها تصریح کرد: برای اجرای هرچه بهتر طرح تعریض جاده مواصلاتی اردبیل به پارس‌آباد نیازمند مشارکت و همکاری هرچه بیشتر مردم و به ویژه کشاورزان منطقه هستیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه عملیات اجرایی چهار بانده محور مواصلاتی شهرستان پارس‌آباد با جدیت ادامه می‌یابد ادامه داد: در حال حاضر عملیات اجرایی چهار بانده محور مواصلاتی شهرستان پارس‌آباد با جدیت ادامه می‌یابد و عملیات اجرایی این پروژه سال آینده به اتمام رسیده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی این پروژه را بسیار با اهمیت دانست و بیان کرد: طرح چهار خطه محور مواصلاتی پارس آباد سربند یکی از پروژه‌ها و طرح‌های مهم و بزرگ در سطح ملی است که امسال برای تسریع روند عملیات اجرایی آن اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۴۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان