//
کدخبر: ۲۵۳۳۵۹ //
استاندار کرمانشاه در جلسه ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور:

مردم کرمانشاه همراهی مناسبی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی دارند/ خدمات دولت در طرح تحول سلامت به مبارزه با بیماری کرونا کمک شایانی کرد

استاندار کرمانشاه گفت: با همراهی و همدلی مردم این روزهای سخت را نیز پشت سرخواهیم گذاشت و از حمایت های دولت از استان برای حفظ سلامت مردم تشکر می کنم.

مردم کرمانشاه همراهی مناسبی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی دارند/ خدمات دولت در طرح تحول سلامت به مبارزه با بیماری کرونا کمک شایانی کرد

به گزارش فرتاک نیوز از کرمانشاه  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری هوشنگ بازوند" در جلسه ویدئو کنفرانس با  رئیس جمهور که در مرکز سلامت ١٦ ساعته حضرت امام (ره) برگزار شد در جمع کارکنان و مسولین بهداشت و درمان استان گفت: امروز شاهد نتایج مثبت اجرای طرح تحول سلامت در استان هستیم و فراهم شدن بستر موجود برای ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا در این استان؛ نتیجه زحمات و حمایت های دولت در شش سال گذشته است.

بازوند افزود: در کرمانشاه ٣٨٠ تخت برای خدمات به بیماران آماده شده و در قالب نقشه راه پیشگیری و کنترل بیماری کرونا؛ ضمن انجام اقدامات پیشگیرانه برای کاهش زنجیره انتقال، شرایط را برای پذیرش و درمان در روزهای پیک نیز فراهم کرده ایم.

نماینده عالی دولت در کرمانشاه از همکاری نیروهای نظامی و انتظامی استان تشکر کرد و اظهار داشت: هم اکنون دو نقاهتگاه نیز توسط ارتش و سپاه تجهیز و آماده شده است و نیروی انتظامی نیز علاوه بر همکاری در ضدعفونی اماکن عمومی در حال حاضر مسوولیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را برعهده دارد.

بازوند اقدامات صورت گرفته در استان را برای کاهش زنجیره انتقال کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری مطلوب ارزیابی کرد و گفت: علاوه بر مشارکت بسیار مطلوب مردم در انجام اقدامات پیشگیرانه؛ امروز شاهد هستیم مردم این دیار با تجربه مشکلات در بحران های زلزله و سیل و مقاومت شجاعانه در هشت سال دفاع مقدس؛ با تمام وجود برای حل این بحران نیز پای کار هستند.

وی از کاهش تعداد مسافرین به استان به عنوان یک مزیت در مقابله با کرونا نام برد و افزود: با اطلاع رسانی صورت گرفته و همکاری همه دستگاه های اجرایی امسال پذیرش مسافرین نوروزی را نداشتیم و امکاناتی نیز فراهم نشد؛ اما بعد از عبور از این بحران میزبان قدوم همه عزیزان خواهیم بود.

استاندار کرمانشاه تلاش های صورت گرفته در زمینه اطلاع رسانی، آموزش و جلب مشارکت مردم را بسیار مطلوب دانست و اظهار داشت: با راه اندازی استودیو سلامت در صدا و سیما و فعالیت مستمر رسانه ها در بازه زمانی کوتاه حساس سازی انجام و با گسترش فعالیت تبلیغی و آموزشی مردم اهتمام و عزم بیشتری را در انجام توصیه های بهداشتی داشتند و این موضوع ادامه دارد.

بازوند گفت: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را با قاطعیت و جدیت و برای حفظ سلامت مردم انجام خواهیم داد و کنترل ها در ٨١ محور اصلی و فرعی به صورت شبانه روزی تداوم خواهد یافت.

وی در پاسخ به سوال رئیس جمهور در مورد وضعیت تأمین مایحتاج و اقلام ضروری و مورد نیاز مردم گفت: در استان تمامی شرایط به صورت مناسب ساماندهی شده و با فعالیت دلسوزانه کلیه کسب و کارهای تولید کننده کالاهای ضروری و موردنیاز مردم، هیچگونه کمبودی نداریم.

بازوند در خاتمه از حمایت رییس جمهور محترم برای اتمام طرح بزرگ و عظیم سامانه گرمسیری تشکر و قدردانی کرد و گفت: با تلاش ها و حمایت های صورت گرفته در پاییز سال جاری این طرح به بهره برداری خواهد رسید

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۳۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان