//
کدخبر: ۲۵۲۲۰۹ //
استاندار کرمانشاه:

تمام مراکز خرید و عرضه کننده اقلام غیرضروری تا ۱۵ فروردین تعطیل است

استاندار کرمانشاه با اشاره به مصوبه ستادملی مدیریت و مقابله با کرونا گفت: تمامی مراکز خرید و عرضه کننده اقلام غیرضروری در استان کرمانشاه تا 15 فروردین تعطیل است.

تمام مراکز خرید و عرضه کننده اقلام غیرضروری تا ۱۵ فروردین تعطیل است

به گزارش فرتاک نیوز، هوشنگ بازوند با بیان اینکه پیش بینی لازم برای ارائه خدمات و عرضه کالاهای ضروری در مراکز مورد نظر صورت گرفته، اظهار داشت: مراکز و فروشگاه های عرضه کننده کالاهای ضروری مردم بر اساس روال عادی و طبیعی فعال و باز هستند و در صورت نیاز مردم موظف خواهند بود ساعات کاری خود را افزایش دهند.

استاندار کرمانشاه که در جمع اعضای ستاد استانی مدیریت کرونا سخن می گفت، ضرورت جدیت و قاطعیت کلیه دستگاه‌های اجرایی را در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا خاطرنشان ساخت و افزود: اقدامات پیشگیرانه به صورت مستمر انجام می‌شود و علاوه بر دستگاه های اجرایی، به شدت نیازمند مشارکت بیشتر مردم برای پیشگیری از شیوع کرونا در روزهای آینده هستیم.

مقام ارشد استان اجرای طرح غربالگری کرونا را در سطح استان بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تاکنون در 12 شهرستان این موضوع به طور کامل انجام و تقریباً 84 درصد مردم در این طرح شرکت کرده اند و بعد از اجرای کامل طرح، با پایش اطلاعات مرحله دوم غربالگری را نیز شروع خواهیم کرد.

وی اجرای این طرح را گامی مهم در کاهش میزان مراجعه بیماران به بیمارستانها ذکر کرد و گفت: کاهش تردد و رفت و آمد به ویژه در بیمارستانها سبب قطع زنجیره انتقال کرونا می شود و از مردم هم انتظار داریم با پیوستن به پویش در خانه بمانیم به کنترل و شکست کرونا کمک کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۲۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان