//
کدخبر: ۲۵۲۱۶۵ //
استاندار خوزستان:

از ورود غیربومی‌ها به خوزستان جلوگیری می شود/ اولویت سلامتی مردم

استاندار خوزستان گفت: افرادی که بومی منطقه نیستند و برای مسافرت به استان آمده باشند امکان حضورشان در استان خوزستان وجود ندارد.

از ورود غیربومی‌ها به خوزستان جلوگیری می شود/ اولویت سلامتی مردم
به گزارش فرتاک نیوز،

غلامرضا شریعتی شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از محورهای ورودی استان در شهرستان بهبهان اظهار کرد: بسیج، نیروی انتظامی، هلال احمر و دانشکده پزشکی در راستای کنترل مبادی‌های ورودی و خروجی استان در کنار هم هستند و عملیات کنترل را به طور جدی و قاطعانه انجام می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه افراد غیربومی که برای مسافرت به استان آمده باشند اجازه حضور در استان را ندارند، افزود: همچنین که در گذشته اعلام شد امکان حضور مسافران در استان خوزستان وجود ندارد و ورودی‌های استان با جدیت تحت کنترل است.

شریعتی بیان کرد: جان و سلامتی مردم برای ما مهم‌ترین اصل است و ما متعهد به حفظ آن هستیم و در این راستا هر فعالیتی که نیاز باشد، انجام خواهیم داد.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه برخی از شهرهای استان در گروه قرمز قرار دارند، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سختگیری‌های تردد بین شهرهای پاک و قرمز نیز اعمال می‌شود.

وی عنوان کرد: اگر این عملیات پیشگیرانه و همچنین تردد مردم استان در مناطق شلوغ انجام نشود، وضعیت پایداری را در استان خوزستان خواهیم داشت.

استاندار خوزستان با بیان اینکه در شیوع بیماری‌های واگیردار عفونی وضعیت پایدار شکننده است، گفت: یک غفلت می‌تواند بیماری را به سرعت گسترش دهد، به همین منظور همه باید با جدیت تا ریشه‌کن شدن این ویروس دقت و ملاحظه لازم را داشته باشند.

وی اظهار کرد: مصوبات انجام شده توسط شورای تأمین استان را به جدیت دنبال می‌کنیم و همه دستگاه‌های اجرایی نیز ملزم به پیروی از این مصوبات هستند و در غیر این صورت با آنها برخورد خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۱۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان